مدیرکل اوقاف زنجان از رسانههای استان تقدیر کرد - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از مشارکت فعال رسانه‌های استان زنجان در برنامه‌های هفته وقف تقدیر کرد.
خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف زنجان از رسانه‌های استان تقدیر کرد 

 

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته وقف در استان زنجان اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای 53 برنامه طی هفته وقف عنوان کرد: خوشبختانه این برنامه‌ها با همکاری و همراهی مطلوب و تنگاتنگ رسانه‌های استان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین با تقدیر از حضور و رهنمودهای ارزنده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،  حضور و همکاری استاندار زنجان، نمایندگان استان، فرمانداران و صدا و سیمای مرکز استان در برنامه‌های هفته وقف تصریح کرد: در این بین رسانه‌های استان نقش ارزنده‌ای در پوشش برنامه‌های هفته وقف ایفا کردند.

این مسئول همچنین به فعالیت مطلوب هیئت امنای مساجد امامزادگان طی هفته وقف اشاره کرد و گفت: حضور واقفین و مردم خیراندیش نیز در این هفته قابل تقدیر است.

باقری در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های اجرا شده طی هفته وقف تصریح کرد: امسال همزمان با هفته وقف چند همایش با حضور مسئولان در استان برگزار شد که از جمله آن همایش «وقف و رسانه» و «همه واقف باشیم» بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از حافظان قرآنی در استان همزمان با هفته وقف عنوان کرد: این مراسم به صورت استانی و با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

این مسئول همچنین به ثبت هفت موقوفه جدید در استان همزمان با هفته وقف اشاره کرد و ادامه داد: این موقوفات در شهرستان خدابنده به ثبت رسیده است.

باقری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار و 400 موقوفه در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: در تلاش هستیم با فعالیت برنامه‌ریزی شده و اطلاع‌رسانی مطلوب، موقوفات بیشتری را احیا کرده و آن‌ها را توسعه دهیم.

 وی همچنین با تاکید بر اجرای نیات واقفان در اجرای برنامه‌های مختلف اشاره کرد و متذکر شد: اجرای نیات واقفان خیراندیش نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد و با تمام توان تلاش می‌شود این امر به بهترین وجه ممکن صورت گیرد.




تاریخ : دوشنبه 92/10/23 | 10:36 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه