چهارمین آزمون ادواری سنجش مهارت در زنجان برگزار شد - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: چهارمین آزمون ادواری سنجش مهارت در استان زنجان برگزار شد.
خبرگزاری فارس: چهارمین آزمون ادواری سنجش مهارت در زنجان برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان درباره شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت بیان داشت: این آزمون برای آن دسته از افرادی است که در یک حرفه دارای تجربه، مهارت و تخصص کافی بوده و بدون شرکت در دوره‌های آموزشی تمایل به شرکت در آزمون را دارند مهیا شده است.

این مسئول ادامه داد: چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال‌جاری، در 51 حرفه در رشته‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر و بیش از هشت حوزه امتحانی در شهرهای زنجان، ابهر (دو حوزه)، طارم، خدابنده، خرم‌دره، ماهنشان و ایجرود برگزار شد.

صیادی با اشاره به اینکه در این آزمون 838 نفر از آقایان شرکت کرده‌اند، گفت: همچنین 159 نفر از بانوان نیز در این آزمون حضور دارند.

وی با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان مربوط به حوزه شهر زنجان به تعداد 423 نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان ایجرود به تعداد 14 نفر است، متذکر شد: همچنین بیشترین شرکت‌کنندگان در حرفه تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 به تعداد 156 نفر و کمترین آن در حرفه پرده‌دوزی به تعداد یک نفر بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: نتایج این آزمون حداکثر تا 10 روز از طریق سامانه www.advari.irantvto.ir در سطح کشور اعلام خواهد شد که لازم است شرکت‌کنندگان به یکی از دو طریق زیر نسبت به نتایج آزمون تئوری خود اطلاع حاصل کنند.

این مسئول اضافه کرد: وارد کردن مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی) و یا درج شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلا از طریق آن ثبت‌نام کرده‌اند روش‌های وارد شدن به سایت است.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و داوطلب پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی باید برای کسب اطلاع از برنامه زمانبندی و محل برگزاری آزمون عملی در سطح استان به سایت اداره کل آموزش فنی استان به نشانی www.zntvto.ir مراجعه و از محل برگزاری آزمون عملی اطلاع حاصل کنند




تاریخ : دوشنبه 92/11/28 | 11:38 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه