کمبود اعتبارات را بهانه ای برای بی توجهی به مشکلات مردم قرار نده - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
فرماندار شهرستان خدابنده گفت: با بررسی مشکلات شهرستان خدابنده جهت رفع آنها اقدام و برای توسعه و آبادانی شهرستان تلاش نماییم، نباید نبود یا کمبود اعتبارات را بهانه ای برای بی توجهی به مشکلات مردم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، باب اله  فتحی پیش از ظهر دوشنبه در جمع مردم این شهرستان،ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه شهر قیدار و شهرها و بخش های تابعه شهرستان به جهت حضور گسترده در راهپیمائی 22 بهمن ، این حضور را در پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای خلق حماسه سیاسی در ادامه حماسه 24 خرداد یاد کرد و افزود: مردم ما با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت قاطع خود را از آرمانهای امام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهــــداف و برنامه های دولت تدبیر وامید بویژه در موضوع انرژی صلح آمیز هسته ای وسیاست خارجی دولت اعلام کردند .

وی ضمن قدردانی از تلاشهای دولت جهت بهبود روابط خارجی – حل مسائل هسته ای وارتقاء عزت و اعتبار نظام در سطح بین المللی ، به عملکرد دولت در زمینه کنترل تورم و بهبود وضع معیشتی مردم اشاره کرد، و آرامش روانی حاکم بر جامعه پس از انتخاب دکتر روحانی را زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات  دانست.

فرماندار خدابند به صداقت رئیس جمهور ورفتار شجاعانه ایشان در عذرخواهی از مردم به سبب مشکلاتی که در نحوه توزیع سبد کالا پیش آمده بود اشاره کردوگفت: امیدوارم این رفتار پسندیده سرمشقی برای تمام مسئولین باشد و با مردم با صداقت رفتار کنند ومسئولیت اعمال خودرا برعهده بگیرند.

فتحی ،در ادامه به رویکرد استـــــاندار زنجان در زمینه های مختلف خدمات رسانی وتوسعه استان اشاره وگفت:رضایتمندی مردم از نحوه ارائه خدمات یکی از ملاک های اصلی ارزیابی دستگاههای اجرایی ومدیران است وملاک کسب عنوان دستگاه برتر نیست.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات مردم با مسئولیت پذیری – تعهد وپیگیری مدیران حل وفصل می شوند ونباید نبود یا کمبود اعتبارات را بهانه ای برای بی توجهی به مشکلات مردم قراردهیم .

فرماندار خدابنده همچنین به وضعیت شهرستان خدابنده ، پتانسیلهاو استعدادهای این شهرستان و روحیه انقلابی وایثارگری ومشارکت جویی بالای مردم اشاره کردوگفت:وجود آثار ارزشمندی همچون  بقعه قیدار نبی (ع) ودیگر اماکن مذهبی- تاریخی وطبیعی غار زیبای کتله خور واستعدادهای کشاورزی وصنعتی این شهرستان ، نوید بخش آینده ای درخشان برای توسعه همه جانبه در این شهرستان می باشد و باید تلاش کرد با جذب وجلب مشاکت بخش خصوصی وهمراهی شما مردم تلاشگر شهرستان در آینده ای نزدیک شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

فتحی در پایان با اشاره به برخی مشکلات این شهرستان از جمله کمربندی کنار گذر شهر قیدار – کمبود امکانات رفاهی وتفریحی – راههای  روستایی – مشکل آب شرب روستاها – چهره عمومی شهر ونبود کشتارگاه مناسب در این شهر تاکید کردند که با پیگیری  ومسئولیت پذیری مدیران شهرستان ومشارکت جدی وهمکاری مردم وهمراهی واعتماد آنها به خدمتگزاران ونظارت دقیق بر عملکرد دستگاههای اجرایی وهمچنین بهره مندی از اراده جدی استاندار ، معاونین ومدیران مجموعه استانداری در جهت حل این مشکلات اقدام نمائیم وبتوانیم در جهت رضایتمندی مردم بکوشیم وبرای تحقق اهداف وبرنامه های دولت تــــــدبیر وامید از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.




تاریخ : دوشنبه 92/11/28 | 7:49 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه