برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی در زنجان - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در سطح این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در زنجان 

لطیف کریمی‌سوره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با عید نوروز 93 در موزه مردم‌شناسی رختشویخانه 12 غرفه ویژه صنایع دستی فعال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در موزه صنایع دستی «عمارت دارایی» نیز پنج غرفه صنایع دستی به صورت ورک‌شاپ یا کارگاه ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این ورک‌شاپ‌ها به صورت کارگاه‌های آماده برای بازدید گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه برای ایام عید نوروز غرفه‌ای ویژه صنایع دستی استان زنجان در هتل غزال واقع در اتوبان زنجان – قزوین پیش‌بینی شده، اضافه کرد: نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی نیز در ارگ سلطانیه با بیش از 10 غرفه راه‌اندازی می‌شود.

کریمی‌سوره با اشاره به اینکه در بقعه قیدار نبی (ع) نیز یک غرفه فروش ویژه محصولات صنایع دستی در نظر گرفته شده، یادآور شد: فروش محصولات صنایع دستی شهر سجاس نیز در مسجد سجاس پیش‌بینی شده است.

این مسئول با بیان اینکه گلیم از جمله محصولات صنایع دستی شهر سجاس محسوب می‌شود که در ایام عید به مسافران و گردشگران ارائه خواهد شد، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخشی از کارگاه‌های موجود در موزه‌های رختشویخانه و دارایی زنجان به منظور بازدید عموم در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی در شهر زنجان خبر داد و ابراز داشت: تاکنون بیش از 30 هنرمند به منظور شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان متذکر شد: همزمان با عید نوروز 93 نمایشگاه صنایع دستی در شهر زنجان با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در محل کارخانه کبریت و یا در موزه صنایع دستی «عمارت دارایی» برگزار می‌شود.

کریمی‌سوره در پایان اذعان داشت: برنامه‌های متنوعی در قالب نمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در بخش صنایع دستی برای ایام عید توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 10:47 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه