اجرای پروژه قزوین به تنکابن از محل فروش سهام فولاد خوزستان تسریع - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

 
محمدی:
اجرای پروژه قزوین به تنکابن از محل فروش سهام فولاد خوزستان تسریع می شود
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تسریع در اجرای پروژه جاده قزوین، الموت به تنکابن 450 میلیارد تومان از محل فروش سهام فولاد خوزستان اختصاص می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود محمدی روز جمعه در سفر یک روزه به منطقه الموت در بازدید از پروژه گازرسانی این منطقه در جمع خبرنگاران گفت: امسال برای پروژه هایی که کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند ردیف اعتباری داده نشذ اما با پیگیری نمایندگان برای پروژه های جاده الموت به تنکابن و رحیم آباد به کلاچای بودجه اختصاص یافت اما به دلیل حجم کار این میزان کافی نیست لذا باید از منابع دیگر نیز اعتبار تامین شود.

محمدی بیان کرد: از محل فروش سهام فولاد خوزستان 450 میلیارد تومان برای ساخت جاده قزوین، الموت به تنکابن که طرح ملی است پیش بینی شده که امیدواریم با توجه به مزایای ارزشمند پروژه که صرفه جویی سالانه 100 میلیون لیتر سوخت و کوتاه شدن 180 کیلیومتر از مسیر از آن جمله است خدمتی ماندگار به مردم ارائه شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هزینه های این طرح در مدت چهارسال بازخواهد گشت لذا امیدواریم با تامین بموقع اعتبارات بتوان در فصل محدودی که برای کار در منطقه وجود دارد در ماههای آینده سرعت پروژه را بالا ببریم.

محمدی گفت: برای اجرای جاده رحیم آباد به کلاچای هم قرار است از محل فروش سهام نیروگاه سلطانیه زنجان اعتباری به طرح اختصاص یابد که با پیگیری مجلس مقرر شده تا 30 میلیارد تومان تسهیلات برای تسریع در کار داده شود.

وی یادآورشد: با توجه به سردسیر بودن منطقه سرانجام یکی از آرزوهای دیرینه مردم محقق شد و امروز شاهد انتقال شبکه گاز به الموت هستیم که این کار نیز با همه سختی ها و اعتبارات سنگینی که دارد امروز از پیشرفت خوبی برخوردار است و می تواند رفاه مناسبی برای مردم به ارمغان بیاورد.

محمدی گفت: عملیات خاک برداری پروژه گازرسانی وضعیت خوبی دارد و امیدواریم تا پایان اردیبهشت کار انتقال لوله های گاز برای نصب آغاز شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: امیدواریم با جلسه با وزیر نفت و مدیرعامل شرکت گاز کشور برای تامین بخشی از اعتبارات گازرسانی به الموت به نتایج خوبی برسیم.




تاریخ : شنبه 93/2/27 | 2:32 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه