توضیحات رئیس دانشگاه زنجان درخصوص مشکلات صنفی دانشجویان - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
 
توضیحات رئیس دانشگاه زنجان درخصوص مشکلات صنفی دانشجویان
رئیس دانشگاه زنجان با اشاره به گران شدن نرخ اجاره بهای خوابگاه خودگردان دختر این دانشگاه اعلام کرد: خوابگاه مذکور از کیفیت و امکانات بالایی برخوردار بوده و به 200 نفر از دانشجویان دختر خوابگاه خودگردان دانشگاه تخفیف 100 هزارتومانی ارایه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش تعدادی از دانشجویان دانشگاه زنجان در تماس با خبرگزاری مهر خواستار رفع مشکلات ایاب و ذهاب، خوابگاه های خودگران و استخر این دانشگاه شدند . این دانشجویان عنوان کردند که تعداد اتوبوس ها برای ایاب و ذهاب کافی نبوده، خوابگاه های خودگردان اجاره بهای بالایی دارند و استخر دانشگاه هنوز بعد از 19 سال احداث نشده است.

دکتر محسن افشارچی - رئیس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر، با ارایه توضیحاتی در خصوص مسایل فوق گفت: احداث استخر دانشگاه زنجان سال 74 آغاز شد و از آن زمان تا کنون 4 الی 5 رئیس در دانشگاه حضور داشته و رفته اند و هیچ یک این استخر را به پایان نرسانده اند و اینکه چرا اتمام استخر به یک مطالبه از من تبدیل شده جای سوال دارد ولی با تمام این قضایا، استخر دانشگاه مهر ماه سال جاری با درآمد های اختصاصی دانشگاه افتتاح می شود.

رئیس دانشگاه زنجان درباره ایاب و ذهاب و تعداد اتوبوس های دانشگاه نیز گفت: دانشگاه ریالی برای ایاب و ذهاب دانشجویان پولی دریافت نمی کند و اتوبوس ها هر 10 دقیقه حرکت می کنند.

وی افزود: سالانه بیش از  500 میلیون تومان هزینه ایاب و ذهاب دانشجویان توسط دانشگاه پرداخت می شود.

افشارچی ادامه داد: درحال حاضر نیز سیستم اتوبوسرانی اعلام کرده اتوبوسی ارایه نمی دهد مگر اینکه سیستم پرداخت هزینه اتوبوس کارتی شود در حال حاضر مشغول رایزنی هستیم تا از استان امکانات لازم دراین زمینه را دریافت کنیم . و اگر سیستم هم کارتی شود از دانشجویان می خواهیم کارت بزنند و تمام هزینه کار را دانشگاه پرداخت می کند.

وی درباره خوابگاه های خودگردان دانشگاه که دانشجویان دختر اسکان دارند گفت: قبلا این دانشجویان در خوابگاه خودگردان با کیفیت پایین در داخل شهر اسکان داشتند و 420 تا 450 هزارتومان هزینه پرداخت می کردند. اکنون در ساختمان نو ساز با کیفیت خوب ساکن شدهاند که هزینه آن 500  هزار تومان است که به 200 نفر نیز تخفیف 100 هزارتومان ارایه شده است و کارشناسانی که از تهران براین خوابگاه نظارت داشته اند قیمت آن را با توجه به امکاناتی که دارد مناسب ارزیابی کرده اند.

وی ادامه داد: خوابگاه خودگردان پسران نیز 370 هزارتومان اجاره بها دارد.




تاریخ : شنبه 93/2/27 | 2:46 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه