المپیاد درون مدرسهای در زنجان با موفقیت برگزار شد - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان:
المپیاد درون مدرسه‌ای در زنجان با موفقیت برگزار شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: المپیاد درون مدرسه‌ای در مدارس این استان با موفقیت برگزار شد.

خبرگزاری فارس: المپیاد درون مدرسه‌ای در زنجان با موفقیت برگزار شد

 

علیرضا سیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: المپیاد درون مدرسه‌ای استان با موفقیت به کار خود پایان داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های آموزشی آموزش و پرورش المپیاد درون مدرسه‌ای است، اضافه کرد: این المپیاد کوچک شده المپیک است که در مدارس اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف از اجرای این المپیاد توانمندسازی اولیا، دانش‌آموزان و والدین است، تاکید کرد: این طرح به صورت هماهنگ در همه مدارس استان زنجان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری نیز این طرح به صورت پایلوت در برخی از مدارس استان زنجان به اجرا درآمده است، تصریح کرد: با اجرای این طرح شعار «تحصیل، تهذیب و ورزش» در مدارس استان زنجان در حال اجراست.

سیاری با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح نشاط و سالم و سر زندگی در بین دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح وضعیت جسمانی و حرکتی دانش‌آموزان بهبود می‌یابد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید ورزش و تفریح در برنامه‌های آموزش و پرورش افزایش یابد، عنوان کرد: برگزاری المپیاد باعث غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در بین مدارس می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه از سال آینده المپیاد درون مدرسه‌ای در مدارس استان به صورت جدی پیگیری خواهد شد، ادامه داد: این مسابقات به صورت برنامه‌ریزی شده در مدارس اجرا خواهد شد.

وی برنامه‌های المپیاد در مقاطع اول تا سوم را ژیمناستیک و شنا اعلام کرد و متذکر شد: در مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی نیز دانش‌آموزان در رشته‌های تنیس روی میز و طناب‌کشی به رقابت خواهند پرداخت.

سیاری با بیان اینکه در دوره‌های اول و دوم متوسطه نیز رقابت‌ها ادامه خواهد داشت، گفت: رقابت‌ها در این مدارس به صورت آموزشگاهی خواهد بود.

 




تاریخ : شنبه 93/2/27 | 2:51 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه