افزایش 75 درصدی کشف مواد مخدر شیشه در استان زنجان - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

 
سردار صالحی اعلام کرد:
افزایش 75 درصدی کشف مواد مخدر شیشه در استان زنجان
 فرمانده انتظامی استان زنجان از افزایش 75 درصدی کشف شیشه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا صالحی افزود: استان زنجان در زمینه شیوع اعتیاد جزو سه استان پاک کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشف شیشه در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 75 درصد رشد داشته است، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی ماموران سخت‌کوش انتظامی، استان زنجان جزو 10 استان برتر کشور در زمینه مبارزه و مقابله با مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه پلیس با اجرای طرح‌های مختلف توانسته است با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در استان برخورد کند، گفت: باید توزیع‌کنندگان مواد مخدر از مصرف‌کنندگان آن تفکیک شوند تا بتوانیم مقابله بهتری با این پدیده شوم داشته باشیم.

سردار صالحی با اشاره به دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، ادامه داد: در زمینه دستگیری سوداگران مرگ نیز استان زنجان با رشد 29 درصدی مواجه است.

وی در زمینه توقف خودروهایی که قاچاقچیان و سوداگران مرگ مورد استفاده قرار می‌دادند، اظهار داشت: در این راستا 77 درصد رشد داشتیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح استان زنجان نیز رشد 33 درصدی داشته‌ است، یادآور شد: مبارزه با سوداگران مرگ در تمام ایام در دستور کار ماموران انتظامی استان زنجان قرار دارد.

دستگیری سارقان آهن‌آلات با 14 فقره سرقت در زنجان

رئیس پلیس آگاهی زنجان ،از دستگیری دو سارق حرفه‌ای که اقدام به 14 فقره سرقت آهن‌آلات کرده بودند خبر داد.

سرهنگ جعفر رحمتی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی بین راهی و خارج از شهر، مأموران آگاهی زنجان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در حالی که تحقیقات در این زمینه ادامه داشت مأموران از سرقت 400 نبش ورق و اقلام خرد از محلی در جاده زنجان - میانه مطلع شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان، مأموران در بررسی‌های خود دریافتند شیوه بکار رفته در این سرقت با سرقت‌های دیگر مشابهت دارد.

سرهنگ رحمتی گفت: با بررسی سرنخ‌های موجود مأموران به دو نفر مشکوک و هر دو متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته علاوه بر اعتراف به سرقت آهن‌آلات از محلی در جاده زنجان - میانه، به 13 فقره سرقت دیگر اعتراف کرد




تاریخ : شنبه 93/2/27 | 10:55 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه