95 درصد بیمهها به تعهدات قانونی خود عمل نمیکنند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
دادستان زنجان:
95 درصد بیمه‌ها به تعهدات قانونی خود عمل نمی‌کنند

دادستان زنجان با بیان اینکه 95 درصد بیمه‌ها به تعهدات قانونی خود عمل نمی‌کنند، گفت: با شرکت‌های بیمه‌ای متخلف برخورد می‌شود.

خبرگزاری فارس: 95 درصد بیمه‌ها به تعهدات قانونی خود عمل نمی‌کنند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن مظفری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به بیان مطالبی در خصوص تخلفات شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت.

وی با اشاره به اخذ رضایت‌نامه توسط بیمه‌ها از افراد خسارت دیده اضافه کرد: این موضوع خلاف قانون است و در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود.

دادستان زنجان با بیان اینکه 95 درصد بیمه‌ها به تعهدات قانونی خود عمل نمی‌کنند، تصریح کرد: در این زمینه تنها بیمه ایران به نسبت عملکرد بهتری دارد.

این مسئول در ادامه با اشاره به عدم رعایت سقف قرارداد توسط بیمه‌ها افزود: عدم پرداخت دیه به حادثه دیده در مدت زمان تعیین شده نیز از دیگر تخلفاتی است که شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌دهند.

دادستان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای کامل قانون بیمه در شش ماه آتی بیان کرد: با اجرای قانون مذکور دیگر هیچ زندانی مربوط به دیه بر اثر تصادفات رانندگی را در زندان‌ها مشاهده نخواهیم کرد.

این مسئول در ادامه به برخی از مشکلات شهری زنجان نیز اشاره کرد و گفت: پل‌های عابر پیاده، آسفالت معابر و برخی از ساخت و سازهای غیراصولی در برخی از مناطق شهری از جمله مشکلات شهری زنجان است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود توسط دادگستری و دادستانی پیگیری می‌شود، افزود: با وجود پیگیری‌های انجام شده که از جمله آن ارسال نامه‌های شماره‌دار توسط دادستانی است، جواب قانع کننده‌ای از سوی شهرداری داده نشده است.

دادستان زنجان با اشاره به ساخت ‌و سازهای مسکن مهر بیان کرد: این واحدها در یک خیابان 12 متری ساخته شده که مطمئنا این موضوع مشکلاتی را در آینده در پی خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به اقدام ضد و نقیض شهرداری در زمینه صدور مجوز ساخت در شرایط یکسان، مشکلات پل‌های عابر پیاده و مشکلات موجود در بحث آسفالت معابر بیان کرد: تمرکززدایی نیز از دیگر مشکلات شهری موجود است که همین امر موجب شده، در معابر شلوغ همانند خیابان سعدی، مسافت یک دقیقه‌ای در عرض یک ساعت طی شود.

مبحث مربوط به حذف پارکینگ در برخی از ساختمان‌ها و عدم وجود پارکینگ جایگزین نیز از دیگر مباحثی بود که دادستان زنجان در جمع خبرنگاران مطرح کرد و از عدم ارائه جواب مناسب و قانع کننده در این زمینه از سوی شهرداری انتقاد کرد.

 




تاریخ : پنج شنبه 93/3/29 | 4:21 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه