جبران خسارت کشاورزان نیاز به حمایتهای وزارت کشاورزی دارد - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
                                           

محسن علیمردانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:                            
جبران خسارت کشاورزان نیاز به حمایت‌های وزارت ‌کشاورزی دارد                        
عضو کمسیون اجتماعی مجلس با بیان مشکلات کشاورزان در زمینه فروش محصولات، گفت: جبران خسارت کشاورزان نیاز به حمایت‌های وزارت جهاد کشاورزی دارد.
                    

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محسن علیمردانی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: رتبه ایران در زمینه اثربخشی دولت که شامل کیفیت سیاست گذاری و خدمات عمومی، میزان اعتبار دولت در پایبندی به سیاست‌ها و درجه استقلال دولت از فشارهای سیاسی می‌شود، 133 از 210 است.

وی در مورد شاخص‌های بین‌المللی  نظام اداری سال 2012 و 2013، به رتبه 194 در کیفیت سیاست‌ها و مقررات برای توسعه فعالیت‌های مردم و بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: در زمینه ادراک از میزان پاسخگویی دولت به رسانه‌ها، تشکل‌ها و آحاد مردم در جایگاه 199 از بین 212 کشورهستیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رتبه ما در حمایت از کسب و کار و سرمایه گذار 147،  در وضعیت نظام اداری144 از بین 177 کشور و از میان190 کشور در  توسعه الکترونیک دارای رتبه 100 است.

وی جایگاه کشور را در آزادی اقتصادی و رفاه 127 و 101 دانست و گفت: همه مدیران در ایجاد این وضعیت نقش دارند و مردم و مسئولان تلاش کنند تا با برنامه علمی و منطقی نواقصات را کاهش دهیم.

 

علیمردانی به توزیع کارکنان دولت برحسب مدرک تحصیلی در سال 90 اشاره و ابراز کرد: 50 درصد کارکنان شاغل دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر و 9.5 در صد کمتر از دیپلم هستند.

وی بر لزوم کاهش کارمندان دولت تأکید کرد و گفت: تعداد کارمندان دولت اعم از شاغل و بازنشسته 4 میلیون و 391 هزار و 830 و تعداد مستمری‌ بگیران تأمین اجتماعی که برای تأمین هزینه‌ها از صندوق ذخایر استفاده می‌کنند، 2 میلیون و 386 نفر است.

عضو کمسیون اجتماعی مجلس با بیان مشکلات کشاورزان در زمینه فروش محصولات خاطر نشان کرد: انتظار داریم با کمک وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استان خسارت وارد شده به کشاورزان را کاهش دهیم.




تاریخ : جمعه 93/3/30 | 2:0 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه