فرزندان مرحوم پهلوان علیرضا سلیمانی تجلیل شدند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

فرزندان مرحوم پهلوان علیرضا سلیمانی تجلیل شدند

 آیین افتتاحیه دور نهایی مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی بعدازظهر امروز پنجشنبه در قزوین برگزار شد که مسوولان برگزاری این رقابت ها در حاشیه آن از فرزندان مرحوم پهلوان ?علیرضا سلیمانی? تجلیل کردند.

به گزارش ایرنا، در آیین افتتاحیه از دو پسر مرحوم سلیمانی با اهدای لوح تقدیر و یادبود تجلیل و یاد و خاطره پدر قهرمان و پهلوان آنها گرامی داشته شد.

در این مراسم همچنین شلوارپهلوانی این قهرمان ملی به عنوان یادگاری به موزه کشتی ایران تقدیم شد.

در آغاز آیین افتتاحیه این مسابقات فیلمی از مسابقه فینال وزن 130 کیلوگرم کشتی آزاد مسابقات جهانی 1989 سوییس که در آن مرحوم سلیمانی توانست با شکست حریف آمریکایی خود برای نخستین بار ایران را در سنگین وزن صاحب نشان طلای دنیا کند، پخش شد که با استقبال و تشویق گرم تماشاگران روبرو شد.

مرحوم سلیمانی اواخر اردیبهشت ماه امسال بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و جامعه کشتی ایران را عزادار کرد.

در حاشیه این مراسم همچنین از ?محمد مهدی یعقوبی? پیشکسوت کشتی قزوین و دارنده نشان نقره المپیک ملبورن تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از نفرات برتر جشنواره نقاشی، جمله نویسی و عکاسی کشتی که همگی نونهال بودند با اهدای جوایزی تقدیر شد.

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، داوود محمدی نماینده قزوین در مجلس و عضو هیات رییسه فدراسیون کشتی و رسول خادم رییس، علیرضا حیدری نایب رییس فدراسیون و ?محمد مشهدی آقایی? مدیرکل ورزش و جوانان قزوین و ?مسعود نصرتی? شهردار قزوین از جمله مسوولان حاضر در آیین افتتاحیه این مسابقات بودند.

در آیین افتتاحیه این مسابقات مسعود نصرتی شهردار و رییس هیات کشتی استان قزوین و علیرضا حیدری نایب رییس فدراسیون به میهمانان، ورزشکاران و تماشاگران این مسابقات خیرمقدم گفتند و پس از آن ادامه مسابقات برروی تشک ب آغاز شد.

در حال حاضر مسابقات مرحله نهایی و فینال چهار وزن دوم کشتی فرنگی و چهار وزن اول کشتی آزاد این رقابت ها در حال پیگیری است.

این مسابقات که با عنوان یادواره مرحوم ?علیرضا سلیمانی? و با حضور 132 دوبنده پوش فرنگی و آزادکار در حال پیگیری است، از صبح امروز پنجشنبه در سالن ورزش شهید بابایی قزوین و بروی سه تشک آغاز شده است.

15 استان کشور شامل تهران، مازندران، البرز، قم، گلستان، اردبیل، زنجان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، قزوین در این رقابت ها دارای نماینده هستند که طبق معمول مازندرانی ها بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده اند.

این رقابت ها فرداشب به ترتیب با معرفی نفرات قهرمان در اوزان سنگین وزن و سبک وزن آزاد و فرنگی به پایان می رسد.

نفرات برتر این رقابت ها دوبنده تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور را برای حضور در رقابت های آسیایی و جهانی امسال به تن خواهند کرد.




تاریخ : جمعه 93/3/30 | 2:0 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه