عدم فعالیت با ظرفیت اسمی مهمترین مشکل واحدهای صنعتی زنجان است - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
        
استاندار زنجان:
عدم فعالیت با ظرفیت اسمی مهم‌ترین مشکل واحدهای صنعتی زنجان است

استاندار زنجان با بیان اینکه ارزیابی وضعیت واحدهای صنعتی در حال انجام است، گفت: مهم‌ترین مشکل بخش صنعت عدم فعالیت این واحدها با ظرفیت اسمی است که باید برای آن راه‌حل ارائه شود.

خبرگزاری فارس: عدم فعالیت با ظرفیت اسمی مهم‌ترین مشکل واحدهای صنعتی زنجان است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جمشید انصاری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اتفاقات سه ماه گذشته استان زنجان گفت: اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها از مهم‌ترین وقایع سه ماه گذشته محسوب می‌شود که اجرای موفقیت‌آمیز آن مرهون همکاری و همراهی مردم است.

وی تورم ناشی از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را کمتر از یک درصد اعلام کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه در کنترل بازار نقش بارزی ایفا کردند که جای تقدیر دارد.

نماینده عالی دولت در استان زنجان وجود مشکلات اداری را دارای دلایل متفاوت دانست و تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین این دلایل عدم توجه به زمان و محیط اداری است که باید مدنظر مدیران قرار گیرد.

استاندار زنجان پرهیز از مدیریت هیجانی و رعایت اصولی عقلی، دور شدن از تنش‌های بین‌المللی و پیگیری حقوق هسته‌ای ایران در محیط دیپلماتیک، ساماندهی اقتصاد کشور و باز شدن محیط برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را از جمله مطالبات رئیس جمهور و مردم در انتخابات دانست و افزود: پیشبرد این مطالبات مسئولیت مدیران اجرایی کشور در این مقطع محسوب می‌شود.

انصاری با بیان اینکه مدیریت هیجانی کشور همواره از اختلافات مجلس و دولت طی چند سال گذشته بوده است، متذکر شد: بخشی از مشکلات به وجود آمده در پرونده هسته‌ای هم ناشی از اعمال مدیریت ماجراجویانه است که با پیگیری عزتمندانه توسط مسئولان کشور جایگزین شده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت برای کاهش تنش‌های بین‌المللی تصریح کرد: اقداماتی هم برای پاسخ به مطالبات موجود در ساماندهی اقتصاد کشور از جمله کنترل نقدینگی انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان بهبود فضای کسب و کار را از راه‌کارهای حل مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: برای تحقق این امر مسئولان استان به محور جذب سرمایه‌گذار مورد ارزیابی و تشویق قرار می‌گیرند.

استاندار زنجان ستاد حمایت از سرمایه‌گذاری را محور جذب سرمایه‌گذار اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه باید طوری عمل شود که سرمایه‌گذار و کارآفرین احساس کند در این استان برای وی فرش قرمز پهن شده است.

انصاری با اشاره به بررسی انجام شده در بخش اشتغال استان زنجان عنوان کرد: در این بررسی بخش اشتغال حوزه کشاورزی استان تکمیل شده است به طوری که درصد بیکاری این بخش بسیار پایین است.

وی خدمات و صنعت را 2 بخش عنوان کرد که اشتغال یا سود حاصل از اشتغال در آن‌ها با مشکلاتی در استان زنجان مواجه است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه ارزیابی وضعیت واحدهای صنعتی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل بخش صنعت عدم فعالیت این واحدها با ظرفیت اسمی است که باید برای آن راه‌حل ارائه شود.

استاندار زنجان سهم اشتغال بخش خدمات را از مشکلات این حوزه عنوان کرد و گفت: این بخش با وجود برخورداری از سود فعالیت در این حوزه اشتغالزایی مورد نظر را نداشته است.

 




تاریخ : جمعه 93/3/30 | 2:2 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه