کشف هفت کیلوگرم تریاک در زنجان طی 24 ساعت - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

کشف هفت کیلوگرم تریاک در زنجان طی 24 ساعت

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته در دو ماموریت بیش از هفت کیلوگرم تریاک در زنجان کشف شد.

مختار شیرمحمدی روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر وارد کردن زیان های جسمی، مشکلات عدیده ای برای جامعه و خانواده ایجاد می کند.

وی یادآورشد: اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر زیان های جدی و خطرناک جسمی از قبیل ابتلا به انواع بیماری های عفونی و واگیردار، مشکلات عدیده اجتماعی و اقتصادی دیگری برای جامعه به دنبال دارد.

شیر محمدی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خدابنده و ابهر با انجام کار اطلاعاتی از ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر مطلع و اقدامات گسترده ای در این خصوص انجام دادند.

رییس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان زنجان گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر خدابنده، با انجام کار اطلاعاتی دریافتند فردی به نام س- الف با همدستی دو نفر دیگر، قصد انتقال و توزیع مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک از استان همدان به خدابنده و در نهایت زنجان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر توانستند پس از چندین ساعت کنترل محورهای مواصلاتی متهمان را در محور خدابنده - همدان شناسایی و دستگیر کنند.

شیرمحمدی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از پنج کیلو و 12 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: همچنین با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ابهر، از یک سوداگر مرگ مقدار دو کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به این اینکه در این راستا، یک دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شیرمحمدی با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، یادآورشد: مصرف موادمخدر در هر جامعه ای آسیب های فراوانی به همراه دارد که علاوه بر خسارت اقتصادی، ایجاد بی هویتی ملی و دینی در معتادان، منتج به زیان های اجتماعی و فروپاشی خانواده ها می شود.




تاریخ : جمعه 93/3/30 | 2:10 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه