69 نفر در اردوی آمادگی تیم المپیاد مهارتی استان زنجان مشغول رقاب - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

69 نفر در اردوی آمادگی تیم المپیاد مهارتی استان زنجان مشغول رقابت هستند

مسوول تیم مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: 69 نفر کارآموز در اردوی آمادگی تیم المپیاد مهارتی این استان از هفته گذشته مشغول رقابت در رشته های مختلف فنی هستند.

یدالله جماعتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نفرات برتر این المپیاد به تعداد 23 نفر نیمه اول شهریور ماه سال جاری به مسابقات کشوری که در مرکز تربیت مربی کرج برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: منتخبین مسابقات ملی مهارت کشوری نیز تابستان سال آینده به برزیل اعزام و در مسابقات جهانی شرکت خواهند کرد.

مسوول تیم مهارتی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان گفت: اردوی تیم المپیاد مهارتی این استان در کارگاه های مجهز و به روز مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک برادران شهید مفتح و خواهران الزهراء زنجان و هم چنین مرکز آموزش فنی و حرفه ای سهروردی شهرستان خدابنده برگزار می شود.

جماعتی اظهار کرد: این المپیاد استانی هم اکنون در 18 رشته مختلف فنی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: از این حرفه ها، رشته های مگازونیک، ساخت و تولید و رباتیک بصورت تیمی است.

مسوول تیم مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: این مسابقات از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

جماعتی افزود: در مرحله نخست مسابقات ملی مهارت این استان در مرحله شهرستانی سه هزار و 317 نفر حضور داشتند.

وی ابراز کرد: تیم مهارتی این اداره کل با تلاش کارشناسان و مربیان مجرب و همچنین همت کارآموزان زنجانی آمادگی بیشتری نسبت به سال های گذشته کسب کرده و از اقتدار تیم مهارت این استان همچون چهار سال گذشته دفاع کرده اند تا به جایگاه نخست این مسابقات دست یابند.

جماعتی تصریح کرد: چنانچه افراد حاضر در اردو موفق نشدند تا شهریور ماه سال جاری آمادگی 100 درصدی خود برای حضور در این دوره از مسابقات را کسب کنند، قادر به شرکت در مسابقات ملی مهارت و نیز جهانی برزیل نخواهند شد.




تاریخ : جمعه 93/3/30 | 2:14 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه