فدراسیون جودو در بخش پایه نیاز به برنامه ریزی دارد - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

                                    

محجوب جواد - جودو سرمربی تیم ملی جودو:                            
فدراسیون جودو در بخش پایه نیاز به برنامه ریزی دارد                        
سرمربی تیم ملی جودوی زیر 18 سال با بیان اینکه در بخش نونهالان از کشور آذربایجان عقب هستیم، گفت: فدراسیون جودو در بخش پایه نیاز به برنامه ریزی دارد.
                  

عباس سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی جودوی زیر 18 سال در زنجان، اظهار کرد: مسابقات یادواره شهدای شمالغرب سپاه انصاالمهدی نخستین دوره‌ای بود که در بخش زیر 18 برگزار می‌شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تیم‌ها از نظر فنی در شرایط خوبی بودند و رقابت

سختی برای کسب مدال با هم داشتند.سرمربی تیم ملی زیر 18 سال با اشاره به حضور جمهوری آذربایجان با 4 تیم در این رقابت‌ها ابراز کرد: جمهوری آذربایجان در بخش نونهالان رشد خوبی کرده طوری که توانست بیشتر مدال‌های بخش نونهالان را از آن خود کند.

وی عنوان کرد: هرچند ما در بخش نوجوانان بهتر از تیم جمهوری آذربایجان بودیم ولی همین نونهالان روزی وارد رده نوجوانان و جوانان می‌شوند و می‌توانند برای ما درد سرساز شوند.

سلگی بیان کرد: فدراسیون جودو با برنامه ریزی در بخش پایه می‌تواند این کمبود را جبران کند زیرا همین ورزشکاران نونهال روزی تیم‌های جوانان و بزرگسالان ما را تشکیل می‌دهند.

وی به میزبانی خوب زنجان در این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: هیئت جودوی زنجان تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات انجام داد که از این بابت جای تقدیر دارد.

سرمربی تیم ملی جودو سطح جودوکاران زنجانی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این همبستگی که در خانواده جودو استان زنجان دیده می‌شود نوید روزهای خوبی به ورزش زنجان می‌دهد.

وی در مورد سطح داوری این مسابقات نیز اظهار کرد: همه داوران یک داوری عادلانه را به نمایش گذاشتند طوری که شاهد کمترین اعتراض از طرف تیم‌های حاضر بودیم.




تاریخ : جمعه 93/3/30 | 11:13 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه