امامان جمعه:وحدت مسلمانان،تروریست های اجاره ای را نابود می کند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

امامان جمعه:وحدت مسلمانان،تروریست های اجاره ای را نابود می کند

خطبای نمازجمعه کشور در این آیین های سیاسی عبادی،وحدت مسلمانان شیعه و سنی را عاملی برای نابودی تروریست های اجاره ای و ضد اسلامی عنوان کردند.

آنان گفتند: سربرآوردن تروریست های ضد اسلامی همچون گروهک ضد اسلامی داعش ناشی از حمایت های مالی و تسلیحاتی کشورهای مرتجع و استکبار است .

خلاصه خطبه های نماز جمعه:

مشهد- امام جمعه موقت مشهد گفت:جریان موسوم به داعش و تکفیری ها و القاعده را دنیای استکبار به راه انداخته است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر فرزانه افزود:این جریانات و گروه ها همراه با افراطی گری و انحراف هستند و متاسفانه به نام اسلام به دنیا معرفی می شوند.

قم - آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری خطیب جمعه قم گفت: اعضای گروهک داعش اجیر هستند و نباید داعش را بزرگ کرد.سیاست های منطقه ای و جهانی دست به دست هم داده اند و این قضایا با یک توافق پشت پرده در حال اتفاق افتادن است، وگرنه چگونه شهری مثل موصل با شلیک نشدن یک تیر به اشغال داعش درمی آید.

وی گفت: برخی مسوولان مرتجع منطقه اعلام کرده اند که در عراق قیام مردمی اتفاق افتاد، در حالی که باید بگوییم این وقایع با پول ها و تدارکات شما اتفاق افتاده است.

خطیب جمعه قم اظهارکرد: به فضل پروردگار، با فتوای مرجعیت و حضور جوانان رشید عراق از شیعه و اهل سنت، و تدابیر دولت عراق توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.

شیراز- امام جمعه موقت شیراز با اشاره به جنایات گروهک داعش در عراق گفت: این گروه با معرفی سیمای بدی از اسلام به دنبال ضربه زدن و تخریب وجهه اسلام است.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی،داعش را نماد آدم کشی،عصبیت و شرارت دانست و افزود:هدف این گروه بردن آبرو و بد نام کردن اسلام ، ایجاد جنگ بین شیعه و سنی، و تامین اهداف رژیم صهیونیستی است.

بوشهر- امام جمعه بوشهر گفت: گروهک تروریستی داعش دست پرورده جهان سلطه است که به دستور وزیر امور خارجه آمریکا بعنوان اهرم فشار ضد مسلمان ایجاد شده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود:جهان سلطه وقتی دید گروه تروریستی داعش در سوریه نمی تواند پیروز شود به عراق آمد و برای دولت آن کشور شرط گذاشته که به شرطی دست از جنایت بر می دارد که نورالمالکی کناره گیری کند.

بیرجند - امام جمعه موقت بیرجند گفت: اعمال ضد دینی گروهک تروریستی داعش که پیاده نظام جبهه استکبار به سرکردگی آمریکاست، موجب تحکیم وحدت بین مسلمانان و علمای شیعه و سنی و اتقاق نظر آنها برای دفع این گروه شده است.

حجت الاسلام محمد علی تابعی افزود: اعمال گروهک افراطی ضد دینی داعش نه تنها در بین علما فاقد وجاهت و مشروعیت می باشد، بلکه تنفر و انزجار مردم را نیز به همراه داشته است.

سمنان - حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی امام جمعه موقت سمنان با محکوم کردن جنایات تروریست ها در عراق مردم این کشور را به حفظ و تقویت وحدت فراخواند.

وی گفت: مردم عراق برای مقابله با این جنایات باید هوشیاری و وحدت خود را حفظ کنند.

ایلام- امام جمعه موقت ایلام گفت: اتحاد و بسیج مردمی ازشیعه گرفته تا سنی درسوریه وعراق مهمترین عامل شکست و ناکامی تروریست ها در منطقه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی اظهار کرد: وحدت، همدلی و بسیج مسلمانان برای مقابله با تروریست ها اسباب و عنصر اصلی شکست تکفیری های داعش و گروه های جنایتکار در منطقه بوده است.

خرم آباد - امام جمعه موقت خرم آباد گفت: وقایع وحشیانه ای که توسط تروریست ها در منطقه روی داده، به دلیل شکست سنگین دشمنان اسلام در سنگر دموکراسی از جمله انتخابات مردمی در سوریه و عراق است.

حجت الاسلام قاسم متقی نیا افزود: شکست استکبار در این جبهه ، موجب تقویت تکفیری ها و گروه های تندرو و افراطی خشونت گرا شده از سوی آنها شده است.

ساری- حجت الاسلام یوسف یوسف پور امام جمعه موقت ساری گفت: وحدت شیعه و سنی لازمه مقابله با گروه تروریستی داعش در منطقه است.

وی گفت : برای مقابله با گروه تروریستی داعش ما نیز باید سنجیده و براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم.

کرمان - حجت الاسلام مهدی عرب پور امام جمعه موقت کرمان، به جنایات گروه تروریستی داعش در عراق اشاره کرد و گفت: انتظار و دعای مردم شریف ایران این است که خداوند شر گروه های تکفیری و داعش را از سر ملت های مسلمان سوریه و عراق کوتاه کند و مکرشان را به آنها برگرداند.

وی افزود: امیدواریم به همت مردم عراق و فتوای مرجعیت هرچه زودتر شاهد پیروزی دولت و ملت عراق و برچیده شدن عوامل اجاره ای و مزدور استکبار باشیم.

گرگان - نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به فجایع اخیر در کشور عراق گفت: مردم کشور برادر عراق پس از واقعه کربلا، برای دفاع از ائمه اطهار (ع) در معرض امتحان دیگری هستند.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: حاکمیت و مردم عراق با جریانی روبرو هستند که می خواهد کشور مقدس عراق را که عتبات مقدسه و مدفن ائمه (ع) در آن جا قرار دارد بهم بریزند و جنگ شیعه و سنی راه بیندازند و از طرف جبهه استکبار کمک های مالی، لجستیکی و اطلاعاتی می شوند.

کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: تحرکات تروریستی گروه هایی چون داعش و القاعده در عراق با حمایت پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

آیت الله مصطفی علما افزود: آنچه به عنوان نسخه شفابخش امروز باید در کشور عراق انجام شود، وحدت کلمه میان شیعه، سنی، کرد و عرب است.

او اظهار کرد: این گروه های تروریستی در حالی شعار ایجاد حکومت اسلامی سر می دهند که سه سال است با دولت سوریه می جنگند اما تاکنون حتی یک گلوله به سمت رژیم صهیونیستی که در مجاورت سوریه قرار دارد، شلیک نکرده اند.

زنجان - امام جمعه زنجان گفت: داعش، تروریست اجاره ای آمریکا و اسرائیل جنایتکار برای سرکوب شیعیان و تامین امنیت رژیم صهیونیستی است.

آیت الله علی خاتمی افزود: دولت مستکبر آمریکا برای روی کار آوردن دست نشانده خود در سوریه اقدام به حمایت از تروریست های اجاره ای داعش و با تحریک آنان اقدام به کشتار هزاران انسان بی گناه در این کشور کرد.

شهرکرد -حجت الاسلام سید محمد احمدی امام جمعه موقت شهرکرد،گروه تروریستی داعش را دست نشانده امریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت:این گروه تروریستی، قصد بر هم زدن آرامش و اتحاد شیعه و سنی را دارد و می خواهد جهان اسلام را گرفتار توطئه ای بزرگ بکند.

اردبیل - حجت الاسلام سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل گفت: جنایت های داعش در سوریه و عراق بسیار وحشیانه بوده است، آنها در سوریه 160 هزار نفر را کشتند و مجامع جهانی سکوت کردند و اکنون این گروه وحشی در موصل دو هزار و 500 نفر را قتل عام کرده و این مجامع همچنان ساکت هستند.

او گفت: آنها خود را پیروان بنی امیه معرفی کرده اند و از نابودی کربلا وعتبات عالیات دم می زنند.




تاریخ : جمعه 93/3/30 | 11:18 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه