ایرانیها بر سر خاکشان، با کسی تعارف ندارند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان زنجان:

ایرانی‌ها بر سر خاک‌شان، با کسی تعارف ندارند

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی زنجان، گفت: حمایت‌های مالی عربستان، امارات، اردن و ترکیه از داعش، در رسانه‌ها نیز منعکس شده است و باید اعلام کرد که آن‌ها حتی تصور اشغال مرزهای غربی ایران توسط داعش را نیز نمی‌توانند بکنند و 75 میلیون ایرانی بر سر خاک‌شان با کسی تعارف ندارند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی خاتمی» در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه‌ی زنجان، با تأکید بر اینکه طبق قول قرآن، لباس تقوا، بهترین لباس انسان است، گفت: آثار این لباس، در عمل انسان خود را نشان می‌دهد و اهل تقوا ایمان را در کنار عمل صالح دارند.

 

وی افزود: ماه‌های رجب و شعبان، ماه‌های عمل و آمادگی برای حضور در ماه مبارک رمضان است و در دستگاه الهی هیچ عمل صالحی فراموش نمی‌شود، بلکه اعمال صالح، پیش از انسان وارد بهشت می‌شوند و آمادگی‌های لازم را برای حضور فرد در بهشت مهیا می‌کنند.

 

امام جمعه‌ی زنجان با اشاره به برخی مناسبت‌های ملی و مذهبی هفته‌ی جاری، ادامه داد: 30 خرداد سال 1373 که مصادف با روز عاشورای حسینی بود، منافقان و ایادی استکبار در حرم مطهر امام رضا(ع) جنایتی را مرتکب شده و شمار زیادی از زائران و مجاوران آن حضرت را با انفجاری در حرم به شهادت رساندند و حذف کردن نام آنان از میان تروریست‌ها، نشان داد که دستور این حرکت‌ها از کجا صادر می‌شود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به فرارسیدن 31 خردادماه، روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی و تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام خمینی(ره) تأکید ویژه‌ای بر امر تبلیغ دین داشتند، چون آن را وظیفه‌ی علماء، مبلغان و شاگردان مکتب امام صادق(ع) می‌دانستند و حوزه‌های علمیه نیز در روستاها و شهرها به خوبی به این رسالت دینی عمل می‌کنند.

 

خطیب نماز جمعه‌ی زنجان با بیان اینکه 31 خرداد سال 1360، مصادف با شهادت سردار رشید اسلام، شهید چمران و روز بسیج اساتید است، یادآور شد: شهید چمران در عرصه‌ی علمی، جهاد با نفس، حمایت از محرومان و ستیز با ظالمان و کفار، الگو است و امروز وظیفه‌ی اساتید بسیجی نیز مبارزه همه‌جانبه در جبهه‌ی علمی است.

 

نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان زنجان با تأکید بر اینکه مبارزه با ظلم، تعدی و فساد هم‌چنین برطرف کردن خصومت‌های کشور بر عهده قوه‌ی قضائیه است، تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه قضایی به خوبی در مقابل فساد اقتصادی که به جامعه ضربه می‌زند و دود آن به چشم مردم می‌رود، بایستد.

 

وی با اشاره به آغاز هفته‌ی صرفه‌جویی در مصرف آب، خاطرنشان کرد: متأسفانه ایران دو برابر میانگین جهانی آب مصرف می‌کند و مردم باید آگاه باشند که در مرحله‌ی هشدار قرار داریم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش اسرائیل در گروی نابود شدن ارتش سوریه است، گفت: شکستن خط مقاومت، منشأ احساس امنیت اسرائیل است و در این راستا نیروهایی چون القاعده و داعش که دست‌پرورده‌ی آمریکا هستند، برای شکستن خط مقاومت تلاش می‌کنند.

 

امام جمعه‌ی زنجان یادآور شد: مغز متفکر داعش تحت حمایت ترکیه و دولت اردوغان است و حمایت‌های مالی عربستان، امارات، اردن و ترکیه از داعش، در رسانه‌ها نیز منعکس شده است و باید اعلام کرد که آن‌ها حتی تصور اشغال مرزهای غربی ایران توسط داعش را نیز نمی‌توانند بکنند و 75 میلیون ایرانی بر سر خاک‌شان با کسی تعارف ندارند.

 

وی افزود: قدرت خط مقاومت، قدرت جبهه ایران است و ارتش مقاوم عراق در برابر تروریست‌ها، خط مقدم ایران است و اشاره مرجعیت بزرگ شیعه در عراق، آیت‌الله سیستانی، ارتش مردمی عراق را به وجود آورده است که تنها راه نجات عراق نیز نه تنها تکیه به ارتش معلوم‌الحال خود نیست، بلکه به پاخاستن بسیج مردمی بعنوان الگویی از ایران است.

 

امام جمعه‌ی زنجان با ابراز خوشحالی و قدردانی از رئیس‌جمهور در دعوت از رقبای انتخاباتی خود، خاطرنشان کرد: این حرکت بسیار وحدت‌بخش و اقدامی ملی بود که باید از رقبای وی نیز در قبول دعوت رئیس‌جمهور تشکر کرد.




تاریخ : جمعه 93/3/30 | 11:19 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه