بهزیستی برخی از خدمات را به خیران واگذار کند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

                                    

جمشید انصاری استاندار زنجان استاندار زنجان:                            
بهزیستی برخی از خدمات را به خیران واگذار کند 
 استاندار زنجان گفت: بهزیستی برای سبک سازی فعالیت‌‌های خود ارائه برخی از خدمات را به خیران واگذار کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان جمشید انصاری امروز در دیدار با مسئولان بهزیستی استان زنجان با آسیب شناسی فعالیت‌های بهزیستی اظهار کرد: فعالیت‌های بهزیستی باید با رویکرد انجام فعالیت‌های ضروری وتوانمند سازی افراد باشد.

وی با اشاره به گسترش فعالیت‌های بهزیستی تصریح کرد:مجموعه بهزیستی در طول سال‌های گذشته حوزه ماموریت‌های خود را گسترش داده است که بسیاری از اقشار را تحت پوشش خود قرار داده است.

استاندار زنجان ابراز کرد: با توجه به محدودیت نیروی انسانی طبیعی است که یک نیرو توان انجام بسیاری از وظایف محوله را ندارد بنابراین لازم است که مجموعه محدودتری از وظایف و مسئولیت‌ها برعهده استان‌ها گذاشته شود تا خدمات ارائه شده کیفیت بهتری به خود بگیرد.

وی بیان کرد: به جای گسترش فعالیت‌ها، بهزیستی  باید 4 ،5 حوزه را پوشش دهد که با کاهش حوزه مسئولیت، بهزیستی توجه خود را به ضرورت‌ها معطوف کرده و خدمات با کیفیت ‌بالاتری را ارائه دهد.

انصاری با بیان اعتبارات تخصیص یافته به سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: 90 میلیارد ریال در ماموریت‌های بهزیستی هزینه شده است که باید به گونه‌ای عمل شود که با کمترین هزینه بالاترین بازدهی حاصل شود.

وی در ادامه به روند مشارکتهای مردمی اشاره و ابراز کرد: باید از مساعدت‌های مالی خیران برای انجام ماموریت‌های سازمان بهره بگیریم و بهزیستی می‌تواند در راستای سبک سازی فعالیت‌های خود بسیاری از ارائه خدمات خود را به خیران واگذار کند.

استاندار زنجان با اشاره به پتانسیل بخش خصوصی بیان کرد: با ارائه خدمات از طریق بخش خصوصی هم هزینه‌ها کاهش می‌یابد و هم در کیفیت و کمیت کارهای بهتری اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به روش‌های نوین در ارائه خدمات در دنیا ابراز کرد: برخی از روش‌ها در کشور ما ناشناخته مانده است و باید از توان و حضور افراد در راستای خدمت به مددجویان استفاده کرد.

انصاری تصریح کرد: مشارکت افراد در ارائه خدمات خیلی قوی‌تر از کمک‌های مالی است چرا که حضور افراد سبب دلگرمی مددجویان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید فرهنگ مشارکت‌های مردمی ترویج شود و افراد بابت شکرانه سلامتی خودشان در این مراکز حضور یابند و با حضورشان با درد و رنج این قشر آشنا شوند که‌ از جمله حوزه‌هایی که  مردم می‌توانند مشارکت و حضور یابند اورژانس اجتماعی است.




تاریخ : شنبه 93/4/21 | 9:33 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه