60 درصد جامعه هدف کمیته امداد زنجان درعرصه اقتصاد فعالیت می کنند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

60 درصد جامعه هدف کمیته امداد زنجان درعرصه اقتصاد فعالیت می کنند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از ورود 60 درصدی جامعه هدف این نهاد به فعالیت در عرصه های اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهرام ولی زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون 23 هزارو 250خانواده با جمعیت بیش از 42 هزارو 900 نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان زنجان قرار دارند.

وی یادآورشد: این نهاد در راستای تحقق اقتصاد با فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی، با انگیزه الهی و عزم راسخ در راستای تعالی فرهنگی و فکری خانواده ها در تلاش است.

ولی زاده اظهارکرد: مردم این استان در شرایط خاص اقتصادی و به رغم تحریم ها همیشه و در همه حال در برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری و تعامل داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: رشد سرانه مشارکت ها مردمی در این استان به نسبت میانگین کشوری بالاتر و مطلوب تر است.

ولی زاده با اشاره به برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان افزود: این برنامه ها در راستای استفاده از ظرفیت ماه رمضان و پوشش نیازهای اقشار تحت حمایت با رویکرد فرهنگی و معنوی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع سبد جیره خشک غذایی ماه مبارک رمضان در چند سال اخیر جایگزین برنامه های افطاری و اطعام جامعه هدف در این نهاد شده و در این راستا این سبدهای حمایتی در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

ولی زاده ادامه داد: چندمورد ضیافت اطعام ایتام و زنان سرپرست خانوار باحضور خیرین و مسوولان در این استان انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به برنامه های ماه رمضان در این نهاد گفت: دیدار نخبگان و کارآفرینان با برخی از مسوولان استانی، دیدار مسوولان از خانواده های تحت حمایت در راستای دلجویی از آنها، برگزاری محفل انس، طرح اکرام با حضور حامیان، نشست های بین تخصصی با حضور شش استان، حامی باید برای اجرای طرح اکرام، محسنین، شفا، کوثر و طه از طریق پایگاه ها، مراکز امداد، انقاق، احسان و نیکوکاری در سطح استان زنجان برگزار خواهد شد.

ولی زاده از معاینه بالینی دو هزار ایتام تحت پوشش این نهاد خبر داد و افزود: این ایتام زیر 18 سال از طریق 9 هزار حامی حقیقی و حقوقی حمایت می شوند و هر یتیم دارای پنج حامی است که کمک ها را به صورت ماهانه دریافت می کند.




تاریخ : شنبه 93/4/21 | 9:39 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه