کشف دو کیلوگرم شیشه از خودرو تویوتا کرولا در زنجان - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

کشف دو کیلوگرم شیشه از خودرو تویوتا کرولا در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران انتظامی شهرستان خدابنده با شناسایی و دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر، دو کیلوگرم ماده مخدر شیشه را که به طرز ماهرانه در خودرو تویوتا کرولا جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مراد جعفری روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: درپی کسب خبر مبنی بر فعالیت باندی در امر تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی در سطح شهرستان خدابنده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی یادآورشد: ماموران باانجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند، اعضای این باند را شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

جعفری اظهارکرد: ماموران پس از اطمینان از حمل موادمخدر توسط اعضای این باند، خودرو متهمان را که یک دستگاه تویوتا کرولا قرمز بود، تحت تعقیب قرار داده و موفق شدند آن را متوقف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بابیان اینکه اعضای این باند سه نفر و اهل و ساکن سردشت بودند، گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان موفق شدند، دو کیلوگرم مواد مخدر شیشه را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کنند.

وی با تاکید بر مبارزه قاطع با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، خاطرنشان کرد: این متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان نیز با اشاره به متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، گفت: اعضای این باند یک نیم کیلوگرم ماده مخدر شیشه را به طرز ماهرانه ای در زاپاس خودرو جاسازی کرده بودند.

مختار شیرمحمدی بااعلام انهدام این باند سه نفره، سوداگران مرگ در این استان، از کشف یک و نیم کیلوگرم شیشه و دو کیلوگرم شیشه تریاک از این باند خبر داد.

وی یادآورشد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان، با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند سه نفره در امر انتقال محموله موادمخدر صنعتی و سنتی از استان تهران به زنجان، مطلع و به سرعت چندین اکیپ از نیروها، اقدام به کنترل کلیه مبادی ورودی کردند.

شیرمحمدی اظهار کرد: ماموران موفق شدند عضو اصلی این باند ?م - الف? را به همراه دو عضو دیگر به نام های ?الف - ر? و ?ر- الف? حین انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پراید شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ماموران خودروی متهمان را عوارضی زنجان - قزوین متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

وی با اعلام اینکه در بازرسی های اولیه از خودرو متهمان دو کیلو گرم تریاک کشف شد، ادامه داد: اعضای این باند به همراه خودرو توقیف شده، جهت ادامه تحقیقات و پیگیری پرونده به مقر پلیس منتقل شدند که در بازرسی تکمیلی از زاپاس خودرو، مقدار یک و نیم کیلوگرم ماده مخدر شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

شیرمحمدی خاطر نشان کرد: اعضای این باند به همراه مواد مخدر کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.




تاریخ : یکشنبه 93/4/22 | 1:32 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه