105 مرکز درمانی درزنجان به مددجویان کمیته امداد خدمات ارایه می د - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

105 مرکز درمانی درزنجان به مددجویان کمیته امداد خدمات ارایه می دهند

رییس اداره بهداشت بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: 105 مرکز درمانی در این استان به خانواده های تحت پوشش این نهاد خدمات ارایه می دهند.

وحید محمدیون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان زنجان از سال 1376 با رعایت سیستم ارجاع با محوریت پزشک خانواده، نسبت به ارایه خدمات تشخیصی درمانی به مددجویان تحت پوشش بالای 20 هزار نفر ارایه خدمت کرده است.

وی یادآورشد: در این راستا این نهاد با 105 مرکز درمانی در سطح استان زنجان قرارداد همکاری منعقد کرده است.

محمدیون ادامه داد: از این تعداد مراکز درمانی، 15 مرکز پزشک خانواده، 38 مرکز تخصصی و فوق تخصصی، 9 بیمارستان و 43 مرکز پاراکلینیکی است.

رییس اداره بهداشت بیمه های اجتماعی و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از 105 مرکز درمانی در سطح این استان 22 مرکز در شهرستان ابهر، شش مرکز در شهرستان خدابنده، 66 مرکز در شهرستان زنجان و 11 مرکز در شهرستان خرمدره به خانواده های تحت حمایت این نهاد، خدمات درمانی ارایه می دهند.

محمدیون با بیان اینکه همه خانواده های تحت حمایت از ارایه خدمات درمانی مطلع هستند افزود: با توجه به اینکه اولین مراجعه مددجویان به پزشک خانواده می باشد مراجعه کنندگان از این طریق خدمات دریافت می کنند و درصورت نیاز به متخصص، فوق تخصص یا بیمارستان ها ارجاع داده می شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که مددجویان نیازمند خدمات تخصصی و فوق تخصصی باشند و این خدمات در استان زنجان وجود نداشته باشد، با رعایت فرایند خاص ابتدا نسبت به اخذ گواهی عدم درمان در این استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدام و افراد برای اخذ پذیرش به استان های برخوردار از این خدمات معرفی می شوند.

محمدیون خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 24 نفر از بیماران جهت درمان به تهران اعزام شده اند.

وی اشاره کرد: اکثر این بیماران جهت دریافت خدمات رادیوتراپی یا جراحی عروق اعزام شده اند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون 13 هزار بیمه شده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان زنجان از خدمات درمانی بهره مند هستند.




تاریخ : یکشنبه 93/4/22 | 1:48 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه