33 دستگاه آتش‎نشانی روستاهای زنجان آب و اپراتور ندارند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

33 دستگاه آتش‎نشانی روستاهای زنجان آب و اپراتور ندارندخبرگزاری فارس: 33 دستگاه آتش‎نشانی روستاهای زنجان آب و اپراتور ندارند

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: 33 دستگاه آتش‎نشانی در روستاهای استان زنجان وجود دارد که تعداد زیادی از آنها آب و اپراتور ندارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد رحمتی ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر اظهار داشت: یکی از مهم‎‏ترین مباحث مورد نظر در ستاد خدمات سفر پرداختن به حوادث ناشی از رانندگی است. وی با اشاره به اینکه اقداماتی که باید در حوزه علائم رانندگی صورت گیرد باید به درستی مشخص شود، تصریح کرد: باید دید که در نقاط حادثه‎خیز چه اقداماتی را می‎توان انجام داد تا سفر ایمن‎‏تری داشته باشیم. معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه پس از ماه مبارک رمضان مسافرت‎ها به ویژه مسافرت‏های تابستانی آغاز می‎شود، اضافه کرد: باید اقدامات و برنامه‎های لازم از جمله آمادگی بخش‎های مختلف در داخل و بیرون شهر و ارائه خدمات به مسافرین صورت گیرد. رحمتی با تاکید بر اینکه بر اساس آمار ارائه شده تصادفات در 20 کیلومتری شهرها بیش از سایر نقاط اتفاق می‎افتد، افزود: باید به این مقوله نیز پرداخته شود. این مسئول در زمینه فعالیت آتش‎نشانی‎ها نیز با تاکید بر اینکه بسیاری از ایستگاه‎های آتش‎نشانی فعال نبوده و حتی اپراتور ندارند، یادآور شد: باید مدیریت بحران استان این مشکلات را برطرف کرده و نباید از خود رفع تکلیف کند. وی با اشاره به اینکه باید موضوع اپراتور و تامین اعتبار لازم برای ایجاد آن توسط مدیریت بحران استان زنجان پیگیری شود، ادامه داد: این موضوع بسیار بد است که در حال حاضر 33 دستگاه آتش‎نشانی در روستاهای استان وجود دارد که متاسفانه آب و اپراتور ندارند. معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه در حوزه تصادفات به ویژه اینکه دلیل عمده بسیاری از تصادفات در استان خواب‌آلودگی است، باید اقداماتی صورت گیرد، اظهار داشت: باید نقاطی که امکان توقف وجود داشته باشد در محورهای مواصلاتی ایجاد شود. رحمتی با اشاره به اینکه باید جاذبه‎هایی در مسیر باشد که راننده توقف کند، ادامه داد: در این راستا می‎توان خدمات بین راهی کوچک همچون چایخانه راه‎اندازی کرد.




تاریخ : چهارشنبه 93/5/1 | 3:54 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه