معابر شهر ابهر به دوربینهای مداربسته تجهیز میشود - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

                                    

دوربین  

معابر شهر ابهر به دوربین‌های مداربسته تجهیز می‌شود

  شهردار ابهر از انعقاد قرارداد برای نصب دوربین‌ها در سطح شهر ابهر در فاز دوم خبر داد و گفت: با اجرای این طرح 12 دکل در جاده ترانزیت و فرعی‌های آن با شبکه آنتنی نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان? عبد‌العلی قاسم پور امروز در جلسه کمیته ترافیک که با حضور نماینده فرمانداری‌، شورای شهر‌، فرماندهی راهور و دیگر اعضای کمیته به ریاست قاسم پور شهردار ابهر برگزار شد? اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ جان مردم و ایجاد رفاه و آسایش در زندگی مردم و نیز زیبایی بخشی به شهر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان در فاز نخست سطح شهر نصب می‌شود.

وی با تاکید بر تشکیل کمیته اجرایی خواستار سرعت بخشیدن و اجرای شدن کار نصب تجهیزات راهنمایی و رانندگی با نظر کارشناسان راهور شهرستان شد.

شهردار ابهر خاطرنشان کرد: علائم راهنمایی و رانندگی برای نصب در سطح شهر خریداری و در چند روز آینده انجام می‌شود.

وی افزود: این دوربین‌ها به منظور مزاحمت‌های شهری‌، بحث پلیس امنیت و پلیس راهور می‌تواند آرامش خاطری را به شهروندان عزیز شهر ببخشد.

قاسم‌پور به ایجاد پایانه‌های مسافربری درون شهری اشاره کرد و گفت‌: درصدد هستیم تا 4 پایانه مسافربری درون شهری ابهر- قیدار‌، ابهر- خرمدره، ابهر- شریف آباد و روستاهای اطراف و ابهر‌، ازناب و روستاهای اطراف آن را در سطح شهر احداث و راه اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: این کار نیز برای رفاه شهروندان و مسافرین و شهروندان بوده که امیدواریم با حمایت‌های مردم بتوانیم گامی هر چند کوچک در این راه برداریم‌.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه دیگر برنامه‌های شهرداری ابهر برای بهبود وضعیت حمل و نقل و ترافیک شهری و گفت: بازسازی و زیبا سازی ایستگاههای تاکسی? اصلاح پل عابر پیاده شریف آباد بهسازی و راه اندازی پارک آموزش ترافیک- نصب پله برقی در پل عابر پیاده چهارراه امام حسین‌(‌ع)‌ از برنامه‌های اجرایی شهرداری ابهر است.

وی بازسازی و بهسازی چراغ‌های چشمک زن راهنمایی و رانندگی‌، بازسازی همه تابلوهای موجود شهر از نظر رنگ آمیزی و نصب شبرنگ و نیز خرید دیگر ملزومات ترافیکی را از دیگر برنامه‌های شهرداری ابهر عنوان کرد که در آینده نزدیک استارت اجرایی آن‌ها زده می‌شود.

نجیب حسینی? عضو شورای اسلامی شهر ابهر و عضو کمیته ترافیک و حمل و نقل نیز در این جلسه با تشکر از فعالیت کمیته ترافیک شهرداری گفت‌: با مدیریت شهردار ابهر گام‌های خوبی در این عرصه برداشته شده است که امید این داریم با همکاری و هماهنگی مسئولان ذیربط شاهد خدمات بهتر در آینده‌ای نزدیک باشیم‌.

در این کمیته برای بهبود وضعیت ترافیک و حمل و نقل مصوباتی نیز داشت.




تاریخ : چهارشنبه 93/5/1 | 10:47 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه