همه باید به تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد داشته باشیم - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر :

همه باید به تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد داشته باشیم

            جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ما باید به تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد داشته باشیم همانطور که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اذعان دارند.

به گزارش ایرنا روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از حمید خرمدل درهمایش بصیرتی بسیجیان بوشهر اعلام کرد: تمام سعی و تلاش دشمنان این است که مردم را نسبت به تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی بی اعتماد و ناامید کند.

وی یادآورشد: دستاوردهای هسته ای مربوط به کلیت نظام است و نظام نمی تواند زیربار مواردی که مورد نظر آمریکاست برود زیرا اگر این مساله را بپذیریم معلوم نیست ما چه زمانی به نتیجه لازم برسیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: آمریکا و کشورهای اروبپایی نمی خواهند ملت و نظام ایران اسلامی این حوزه مهم که با تلاش فرزندان خود به آن دست پیدا کرده است، داشته باشد.

سرهنگ خرمدل با اشاره به این که درموضوع هسته ای پای حصیت ملی در میان است ادامه داد: انرژی هسته ای مربوط به امنیت ملی است و باید تا آخرین نفس پای آن ایستادگی کرده و از زورگویی های دشمن نهراسیم.

وی با تاکید بر این که باید منافع ملی، خطوط قرمز و عزت ایران اسلامی در توافق هسته ای لحاظ شود، گفت:توافق نمی تواند دربرگیرنده سایر مسایل کشور باشد و تحریم ها باید تک مرحله برداشته شود.

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: نظر دشمنان و استکبار جهانی این است که دولت و ملت ایران اسلامی همدل و همزبان نبوده و همیشه ما بین آنها اختلاف و دودستگی باشد.

خرمدل اضافه کرد: این درحالی است که مطلوب مقام معظم رهبری این است که دولت و ملت در همه شرایط همدل و همزبان باشند زیرا این همدلی باعث می شود که روند حرکتی پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف شتاب بیشتری پیدا کند.

وی با توصیه هایی به جوانان و نوجوانان شرکت کننده در حلقه های صالحین، ادامه داد: تبین رهنمود های مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف از رسالت های حلقه های صالحین است.

خردمدل گفت: بسیاری از جوانان در مسایل فرهنگی قربانی شیطنت ها و هجمه های فرهنگی دشمنان هستند و هرگز نمی خواهند به دین و ارزش های دینی دهن کجی شود




تاریخ : پنج شنبه 94/1/27 | 10:38 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه