حمایت از طرحهای اقتصاد مقاومتی از اولویتهای بسیج سازندگی است - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه زنجان:حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های بسیج سازندگی استخبرگزاری فارس: حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های بسیج سازندگی است

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های بسیج سازندگی استان زنجان است.

جواد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیج سازندگی امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌هایی در حوزه‌های مختلف بسیج در سطح استان زنجان برگزار می‌کند.

وی به شعار انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به شعار سال حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های بسیج سازندگی در سال جدید است.

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اجرای طرح‌های محرومیت زدایی را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جدید اعلام کرد و افزود: بسیج سازندگی همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا خواسته مقام معظم رهبری در سال جدید عملیاتی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در ارائه تسهیلات مالی و اعتباری در رشته‌های مختلف به علاقه‌مندان همه تلاش خود را به کار می‌گیرد، گفت: سال گذشته بانک مهر اقتصاد با همکاری موسسه نگار نصر سپاه تسهیلات بانکی به علاقه‌مندان ارائه کرده است.

احمدی با بیان اینکه بسیج سازندگی امسال نیز تلاش می‌کند با همکاری این دو مرکز تسهیلات بانکی به علاقه‌مندان ارائه دهد، ابراز داشت: تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده از 3 میلیون تا 30 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای بسیجیان در رشته‌های مربوط به کشاورزی است، متذکر شد: پرورش قارچ خوراکی، پرورش زنبور عسل، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش ماهی، ایجاد گلخانه‌های کوچک، مرغ بومی و... جزو این رشته‌ها است.

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی این رشته‌ها توسط جهاد کشاورزی استان زنجان انجام می‌شود، بیان داشت: تامین مربی و نیروی انسانی بر عهده جهاد کشاورزی استان است.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان نیز برای برگزاری دوره‌های آموزشی همکاری لازم را دارد، افزود: این همکاری در برگزاری رشته‌های مربوط به مشاغل خانگی بانوان همچون ترمه دوزی، قالی بافی، سفره آرایی، سرمه دوزی و... است.

احمدی عنوان کرد: دوره‌های مختلف آموزشی در مراکز جهاد کشاورزی و حوزه‌ها و پایگاه‌‌‌‌‌های مقاومت بسیج و سپاه برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته برنامه‌های بسیج سازندگی به صورت گسترده در دوره‌های محرومیت زدایی، اردوهای طرح هجرت، اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به برگزاری اردوهای جهادی در ایام نوروز امسال توسط دانشجویان بسیجی اشاره کرد و ابراز داشت: این اردوها در مدت دو روز برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه اردوهای جهادی دانشجویان در روستای گنای و دینی بیک بخش گرماب شهر قیدار برگزار شده، افزود: در این دوره دو گروه جهادی از دانشجویان به مناطق محروم و فاقد امکانات اعزام شدند.

احمدی خاطرنشان کرد: دانشجویان در بخش فرهنگی، آموزش، احکام، بهداشت، سلامت و... بوده است. وی با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی در تابستان سال جاری برگزار می‌شود، اذعان داشت: دانشجویان در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، سازندگی، آموزشی و... فعالیت می‌کنند.




تاریخ : یکشنبه 93/1/24 | 12:58 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه