پاسداری از فرهنگ انقلابی با مدیریت جهادی در سایه عزم ملی امکانپذ - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
       
امام جمعه زنجان:
پاسداری از فرهنگ انقلابی با مدیریت جهادی در سایه عزم ملی امکان‌پذیر است

امام جمعه زنجان گفت: پاسداری از فرهنگ ناب انقلابی با مدیریت جهادی در سایه عزم ملی امکان‌پذیر است.

خبرگزاری فارس: پاسداری از فرهنگ انقلابی با مدیریت جهادی در سایه عزم ملی امکان‌پذیر است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در  مراسم تجلیل از کمیته‌ها و فعالان ستاد بزرگداشت برگزاری مراسم دهه فجر سال گذشته اظهار کرد: دشمن در طول 35 سال گذشته از همه توطئه‌ها علیه نظام اسلامی استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن با نشر اکاذیب،توطئه، ترور،تهدید،محاصره سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی را همواره تهدید کرده است، بیان داشت: هر آنچه از دشمن بر می‌آمده علیه نظام اسلامی روا داشته است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دشمنی استکبار به حدی رسیده است که رئیس جمهور جنگ طلب آمریکا می‌گوید اگر می‌توانستیم،همه پیچ و مهره‌های دانش هسته‌ای ایران را خنثی می‌کردیم، ادامه داد: جسارت استکبار به حدی رسیده است که رئیس جمهور کشور مستقل را به صورت غیابی محاکمه می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه قدرت و اقتدار ایران موجب شده تا استکبار پای میز مذاکره حاضر شود، خاطرنشان کرد: دشمن فهمیده در عرصه پیشرفت‌های هسته‌ای عقب‌گرد امکان ندارد.

وی با اشاره به اینکه استقامت پاسخ مردم به گزینه‌های روی میز استکبار است، ابراز داشت: مردم ایران با مقاومت در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم ولایتمدار استان زنجان نیز همواره در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: تکمیل حماسه سیاسی مردم در سال گذشته در 22 بهمن رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه با همه کارشکنی‌ها و توطئه‌های استکبار ملت ایران برای پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی به صحنه آمده‌اند، بیان داشت: باید در مقابل مردمی که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، مسئولیت سنگین خود را مسئولان انجام دهند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اضافه کرد: عزم ملی موتور محرکه شعار سال است که بیشتر آن از سوی مردم رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه بهبود اقتصاد و فرهنگ در سایه توجه به عزم ملی صورت می‌گیرد، گفت:‌ پاسداری از فرهنگ ناب انقلابی با مدیریت جهادی در سایه عزم ملی امکان‌پذیر است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه برای ساختن ایرانی آزاد و مستقل باید همه مردم و مسئولان پای کار باشند، تصریح کرد: در سایه عزم ملی موفقیت‌های نظام پایدار می‌ماند.

 




تاریخ : شنبه 93/1/30 | 10:4 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه