شورای گسترش وزارت علوم با تصویب سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد مو - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
 
شورای گسترش وزارت علوم با تصویب سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد موافقت کرد
 معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت : شورای گسترش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری با تاسیس رشته های کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری ، شیمی آلی و معماری موافقت کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی صلوتی افزود : طی یک سال گذشته با موافقت شورای گسترش وزارت علوم رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع دکتری ، رشته فیزیولوژی ورزشی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته های مهندسی تکنولوژی – ابزار دقیق و ارتباط تصویری در مقطع کارشناسی ناپیوسته و علوم کامپیوتر و زیست شناسی سلولی و مولکولی – زیست فناوری  در مقطع کارشناسی پیوسته تصویب و تاسیس شده است .

وی ادامه داد: بدین ترتیب یک رشته دکترا ، چهار رشته کارشناسی و چهار رشته کارشناسی ارشد طی یک سال گذشته برای دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به تصویب رسیده است .

استفاده از ظرفیت کانون های مساجد برای تحقق شعار سال

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از ظرفیت بالایی برای تحقق شعار سال برخوردارند.

مرتضی مقدمی افزود: بررسی فلسفه نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری حکایت از بیان راهبردهایی دارد که هر ساله متناسب با شرایط جامعه، نیاز کشور و میزان نیاز به پیشرفت امور تحت عنوان شعار سال مطرح و با ایراد سخنرانی هایی در طول سال از جانب ایشان تشریح و تکمیل می شود.

وی با اشاره به اینکه دقت در مسائل مطرح شده و پیوستگی برخی از مفاهیم و عناوین به کار گرفته شده از سوی یکدیگر نشان از وجود یک رابطه مستقیم در مولفه های موثر در شعار سال دارد، خاطرنشان ساخت: امسال نیز با توجه به وجود عناوینی تحت عنوان اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی در فرمایشات ایشان می توان به تاثیرگذاری همه جانبه این مولفه ها در پیشرفت امور پی برد.
 
این مقام مسئول به بررسی هر یک از این مولفه ها از چندین منظر پرداخت و یادآور شد: فرهنگ به عنوان روح حاکم بر یک جامعه از ایجاد انحراف جلوگیری کرده و ارزش های انسانی را آنگونه که شایسته است نمایان می کند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: فرهنگ آمیزه ای از اصول و ارزش های دینی، اخلاقی و همچنین آداب و سنن و باورهای اجتماعی است که مشروعیت، مقبولیت و موفقیت یک جامعه را تعیین می کند.
 
به گفته مقدمی پرداختن به اقتصاد بدون فرهنگ تنها منافع صاحبان قدرت و ثروت را تامین می کند و در نهایت دیر یا زود محکوم به شکست است.

اهدای 254 کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از اهدای 254 کمک هزینه ازدواج به مددجویان این نهاد خبر داد.

اصغر پناهی اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستاب عمل به سنت‌های حسنه در بحث ازدواج اقدام به اهدای کمک هزینه به مددجویان این نهاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمک هزینه‌های ازدواج کمیته امداد در راستای تسهیل امر ازدواج و همچنین تشویق مددجویان به انجام این سنت حسنه اعطا می‌شود، بیان کرد: این کمک‌هزینه‌ها به دو صورت در قالب خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان اهدا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه مبلغ کمک هزینه‌های خرید جهیزیه 10 میلیون ریال و هدیه ازدواج 2 میلیون ریال است، اضافه کرد: سال گذشته به 254 نفر از نوعروسان و تازه دامادهای زنجانی کمک هزینه ازدواج اهدا شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان برای اهدای کمک هزینه‌های مذکور 2 میلیارد و 536 میلیون ریال اعتبار هزینه کرد.

پناهی در ادامه از برگزاری دوره آموزشی برای زوج‌های جوان نیز خبر داد و گفت: این دوره‌ها قبل از اهدای کمک‌هزینه‌ها برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان
|
اخبارکوتاه
|
دانشگاه آزاد اسلامی
|



تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 2:24 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه