الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان دا - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه زنجانخبرگزاری فارس: الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان دارد

الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: الگو گرفتن از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان دارد.

حجت‌الاسلام قنبرعلی نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هر انسانی که در جامعه بخواهد به عنوان مسلمان شیعی زندگی کند باید به سراغ زندگی معصومان و حضرت فاطمه زهرا(س) برود. وی با بیان اینکه الگو گرفتن از زندگی معصومان و حضرت فاطمه زهرا(س) سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان دارد، تصریح کرد: افرادی که از خوش اخلاقی دوری می‌کنند و معمولا خواسته‌های نفسانی خود را به خواسته دینی و الهی ترجیح می‌دهند احساس خوشبختی کمتری دارند. مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه پیروی از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) آرامش در زندگی را به ارمغان می‌آورد، گفت: افرادی که از زندگی معصومان و حضرت فاطمه زهرا (س) پیروی کنند زندگی سعادتمندی را خواهند داشت. این مسئول با اشاره به اینکه امام زمان (ع) می‌فرمایند الگوی من در زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) است، گفت: اگر مسلمان‌ها بخواهند زندگی با سعادت همراه با عاقبت به خیری داشته باشند باید سیره و روش زندگی ائمه را الگوی خود در زندگی قرار دهند. نجفی بر لزوم مطالعه درباره روش زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد و متذکر شد: با مطالعه جامع و کافی آگاهی بانوان از زندگی ایشان افزایش یافته و حضرت فاطمه (س) را به عنوان الگو برای خود و دیگران معرفی می‌کنند. وی در ادامه با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ایجاد شده توسط دشمنان بر زندگی عده‌ای از مردم تاثیر داشته است، افزود: تهاجم فرهنگی ایجاد شده از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت از طریق دشمنان خارج از کشور بر زندگی جوانان موثر است. مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه مسئله حجاب و عفاف یکی از مواردی است در زندگی بانوان نقش اساسی ایفا می‌کند، بیان داشت: حجاب در جامعه امروز کشورمان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست. این مسئول با اشاره به اینکه بانوان و زنان کشورمان به مسئله حجاب و عفاف توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: بانوان همه تلاش خود را به کار گیرند تا به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 2:30 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه