اجرا 320 برنامه سلامت در مدارس و مراکز بهداشتی زنجان - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
                                           

محمد رضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان معاون علوم پزشکی زنجان خبر داد                          
 اجرا 320 برنامه سلامت در مدارس و مراکز بهداشتی زنجان                        
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان از اجرای 320 برنامه در طول هفته سلامت در مدارس و مراکز بهداشتی درمانی استان خبر داد و گفت: ویزیت رایگان در نخستین روز هفته سلامت از برنامه‌های این هفته در زنجان است.
  

محمدرضا صائینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه یک تا هفتم اردیبهشت ماه که به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است، اظهار کرد: " توانمند سازی نوجوانان و جوانان برای خود مراقبتی" شعار امسال هفته سلامت است.

وی با اشاره به یکم اردیبهشت‌ ماه نخستین روز آغاز هفته سلامت ابراز کرد: فردا با برگزاری مراسم‌ در مدارس منتخب استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برنامه‌های هفته سلامت آغاز می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: در نخستین روز از هفته سلامت درمانگاه‌های استان زنجان به صورت رایگان مراجعه کنندگان را ویزیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: در شهرستان خرمدره نیز برنامه‌های مختلفی مانند مسابقه نقاشی با عنوان خود مراقبتی و ارسال پیامک‌هایی با پیام‌های بهداشتی برای هم استانی‌ها انجام می‌شود.

صائینی خاطر نشان کرد: جلسات آموزشی با عنوان سبک زندگی سالم با خود مراقبتی در طول هفته در مدارس منتخب استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره " آموزشی و خود مراقبتی" برای اصناف بیان کرد: این دوره برای اصناف به ویژه صنف آرایشگران استان برگزار می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه یک هزار رابطه بهداشتی در استان زنجان وجود دارد، گفت: برگزاری کارگاه آموزشی برای مسئولان و رابطان بهداشتی شهرستان زنجان از دیگر برنامه‌های است که در طول هفته آینده برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تفهیم بحث خود مراقبتی برای مردم و آموزش و پیشگیری از بسیاری بیماری‌ها و اصلاح الگوی زندگی از اهداف برگزاری برنامه‌ها در هفته سلامت است.

صائینی تصریح کرد: خود مراقبتی عملی است که فرد بر اساس آموخته‌های خو د در زمینه حفظ و ارتقاء سلامتی اقدام می‌کند.




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 9:25 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه