بیش از 100 طرح عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی وآموزشی در 9 استان به به - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

به مناسبت میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص )
بیش از 100 طرح عمرانی ، خدماتی ، فرهنگی وآموزشی در 9 استان به بهره برداری رسید .
بهره برداری از 150 واحد مسکن محرومان با پنج میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات سفر رهبری به کردستان و تسهیلات مسکن در کردستان از جمله این طرح هاست .
قادری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان امروز گفت : این واحد ها در دهگلان، دیواندره و کامیاران به بهره برداری رسیده است .
مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال 88 به استان کردستان سفر کردند.

ساخت دومین هتل آپارتمان سالمندان کشور باحضور رئیس سازمان بهزیستی کشوردرهیدج زنجان آغازشد.
هتل آپارتمان لاله هیدج بازیربنای 18هزارمترمربع ودر3 طبقه ساخته می شود
هرینه ساخت این هتل نیزیک میلیاردو800 میلیون تومان برآورد شده است .
هتل آپارتمان لاله سالمندان هیدج بعد ازهتل سالمندان بیرجنددومین هتل سالمندان کشوراست .
دراستان زنجان 2هزارسالمندنیازمند حمایت بهزیستی هستندکه ازاین تعداد 150 سالمند از خدمات سازمان درمرکز سالمندان استفاده می کنند.
مرکز شبانه روزی سالمندان طبس هم با 200 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید .
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی صبح امروز در این مراسم با بیان این‌که این مرکز ظرفیت پذیرش 16 نفر را دارد، افزود : با ایجاد مرکز شبانه روزی سالمندان طبس برای 7 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
آقای اکبری‌ مطلق با تأکید بر این‌که مردم ما از وجود نیاکان و بزرگانشان در کنار خودشان استقبال می‌کنند، افزود: هدف ما نیز تقویت این ارتباط عاطفی است.

2 طرح آبرسانی با 700 میلیون ریال هزینه در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت : این طرحها شامل حفر، لوله گذاری و آزمایش پمپاژ یک حلقه چاه به عمق 150 متر در بیرجند و تعویض الکتروپمپ چاه شماره یک سه قلعه سرایان است .
آقای عراقی زاده افزود : این 2 طرح در مدت یک هفته اجرا شد .
72 طرح عمرانی ،فرهنگی و خدمات شهری امروز در اصفهان به بهره برداری رسید .
شهردار منطقه ده اصفهان گفت: برای اجرای این طرح ها بیش از330میلیارد ریال هزینه شده است.
آقای نریمانی افزود: احداث و ساماندهی 16 پارک و فضای سبز، 4 طرح ساماندهی مادی ها و انهار ،سه ورزشگاه،2 مجموعه فرهنگی،8 طرح خیابان سازی و پیاده رو سازی ،5طرح آب نما ،2 مجموعه بزرگ تجاری و مشارکت در احداث بازار روز کوثر 10 از جمله این طرح ها است.
منطقه 10 شهرداری اصفهان با 2هزار و 200 هکتار دارای 17 محله است که در آن 220هزار نفر سکونت دارند.

سه طرح بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی هم امروز در استان اصفهان به بهره برداری رسید
بهره برداری از مرکز بهداشتی گروه 840 موشکی نیروی زمینی ارتش به همت امیر بهروان خیر آران و بیدگلی از جمله این طرح ها است.
مرکز بستری آقایان و بانوان ، مرکز دندان پزشکی ، آزمایشگاه ، بخش روان شناسی و داروخانه از جمله قسمت های این مرکز بهداشتی -درمانی است
ساختمان حضرت زینب موسسه عالی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان نیز امروز به بهره برداری رسید.
این موسسه از سال 87 تاکنون در هفت رشته از جمله تفسیر و علوم قرآنی، فقه و اصول، فلسفه و کلام اسلامی در سطح سه حوزوی دانشجو می پذیرد و 2 رشته کلام امامی و تاریخ اسلامی نیز به این رشته ها افزوده شده است.
خانه عالم روستای تلک آباد زواره نیز امروز با مشارکت خیر زواره ای حاج جواد سلامه زاده افتتاح شد.
فرهنگسرای شهر کرمانشاه با بیش از 300 میلیون تومان هزینه امروز به بهره برداری رسید .
به گفته شهردار کرمانشاه این فرهنگ سرا در زمینی به مساحت هزار و200 مترمربع ساخته شده است
قربانی با بیان اینکه برای این فرهنگسرا 18 کلاس و سالن اجتماعت در نظر گرفته شده است، افزود: برنامه های متنوعی برای استفاده مردم و پر کردن اوقات فراغت آنها در این فرهنگسرا در نظر گرفته شده است.
با همت خیرین مدرسه ساز استان همدان ، 194 طرح آموزشی اجرا و تحویل آموزش و پرورش شد .
با بهره برداری از این طرح ها هزار و 101 کلاس درس با زیر بنای 119 هزار و 721 متر مربع به فضای آموزشی استان افزوده شد .
استان همدان 602 خیر مدرسه ساز حقیقی و حقوقی دارد که از این تعداد 142 خیر حقیقی و حقوقی تنها مدرسه ساز هستند و بقیه آنها با اهداء زمین ، مستغلات ، پول نقد ، تجهیزات و مصالح به مدرسه سازی کمک می کنند .
ابراهیم امینی فرد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: بیش از هزار و 850 فرهنگی هم مبالغی را ماهیانه برای ساخت مدرسه کمک می کنند .
همچنین به مناسبت خجسته زاد روز فاطمه زهرا(ع)بیش ازهزارو700واحد مسکونی امروز در شهرستانهای قلعه گنج و سیرجان استان کرمان افتتاح شد.
رئیس بنیادمسکن شهرستان قلعه گنج گفت :هزارو650واحد مسکونی امروز در این شهرستان به بهره برداری رسید که از این تعداد150واحدشهری80متری وپرداخت 200میلیون ریال تسهیلات و بقیه واحدهای 50متری و روستایی هستند که برای ساخت آنها 90میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
آقای بهبودی افزود :با ساخت این تعداد واحد مسکونی 8هزار نفر از اهالی شهرستان قلعه گنج صاحب خانه شدند.
آقای شهبا رئیس بنیاد مسکن سیرجان هم گفت : 64 واحد مسکونی بازیربنای 3 هزارو 500 مترمربع و با هزینه 15 میلیارد ریال از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری امروز در سیرجان به بهره برداری رسید.
مراحل اجرایی سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن فوتبال در آغاجاری به پایان رسید .
معاون طرح های راه و ساختمان مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امروز گفت : این طرح بالغ بر 20 میلیارد ریال از سوی این شرکت به عنوان یکی از طرح های عام المنفعه و در مساحت 30 هزار متر مربع و زیر بنای 2 هزار و 112 متر مربع اجرا شد.
آقای خانی افزود : این مجموعه شامل سوله ای به ابعاد 32 در 48 متر و زمین چمن به ابعاد 70 در 110 متر به همراه محوطه سازی حدود6330 متر مربع است.
وی گفت : رختکن، اتاق نگهبانی، سرویس های بهداشتی، سیستم تهویه، حصار فلزی، فضای سبز درختکاری شده با متراژ 13 هزار و 207 متر مربع و جایگاه تماشاچیان با گنجایش 530 نفر از دیگر ویژگی های این مجموعه است .
سالن ورزشی چندمنظوره و زمین چمن فوتبال به زودی به بهره برداری می رسد .

3 واحد آموزشی ، ورزشی وفرهنگی با یک میلیارد و200 میلیون تومان هزینه امروز در شهرستان رودسر افتتاح شد.
یک واحد آموزشی 12 کلاسه ، یک سالن ورزشی وهمچنین نمازخانه درمجموع بازیربنای 2 هزار و294 مترمربع صبح امروز با حضور رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشوربا مشارکت خیران وبخش دولتی به بهره برداری رسید .
همه این 3 واحد آموزشی زیرمجموعه آموزش وپرورش است .




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 9:27 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه