مسابقات سوارکاری در چمن سلطانیه برگزار میشود - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
       
فرماندار شهرستان سلطانیه:
مسابقات سوارکاری در چمن سلطانیه برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان سلطانیه از برگزاری مسابقات سوارکاری در چمن سلطانیه خبر داد.

خبرگزاری فارس: مسابقات سوارکاری در چمن سلطانیه برگزار می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نخستین نشست فرماندار سلطانیه و جمعی از مسئولان شهرستان سلطانیه با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان عصر امروز برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت بررسی مسائل فرهنگی و میراثی شهرستان سلطانیه برگزار شد، مسائل مربوط به استفاده نامناسب از ظرفیت‌ها و داشته‌های بالقوه از آثار تاریخی در سلطانیه و کمبود زیرساخت‌‌های گردشگری در سطح شهرستان در راستای افزایش زمان اقامت در این منطقه بررسی شد.

فرماندار شهرستان سلطانیه در این جلسه ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان گفت: مسئولان استان در نوروز سال 93، نگاه ویژه‌ای به شهرستان سلطانیه داشتند و این ویژگی در قیاس سلطانیه با سایر مناطق گردشگرپذیر در استان، نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه نتیجه هیچ اقدامی نمی‌تواند مدنظر و مطلوب کل جامعه قرار گیرد، گفت: اظهار نظر برخی از اهالی سلطانیه نسبت به نتایج اقدامات در نوروز سال 93 در این شهرستان، حکایت از این دارد که برنامه‌ها در سطح مطلوبی پیاده شده و برخی دیگر نیز عکس این نظر را دارند که نشان‌دهنده وجود سلایق مختلف در این منطقه است.

این مسئول با نگرش بر جنبه مثبت اقدامات انجام یافته در نوروز سال 93 اظهار داشت: سلطانیه در نوروز 93، به تبع از نگرش ویژه مسئولان بر آن، برای نخستین‌بار در ردای شهرستان ظاهر شد

خالقی با اشاره به حساسیت سلطانیه به لحاظ منظر عمومی، تأکید کرد: جلسات بررسی مسائل و مشکلات شهرستان سلطانیه باید به طور متداول و با زمانبندی مشخص در طول سال برگزار شده و مؤثرترین و پربازده‌ترین راهکارها در راستای اعتلای فرهنگ این دیار تاریخی از کشور مطرح شد.

در این نشست مسئولان شهرستان سلطانیه نیز هر یک با بیان نقطه نظرات خود در زمینه مسائل و مشکلات شهرستان سلطانیه، راهکارهای عملی را مطرح کردند.

همچنین در این جلسه مقرر شد، طی سال جاری، از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و با تعامل سایر دستگاه‌های ذیربط، حتی الامکان تدارکات لازم برای برگزاری یک جشنواره محلی در راستای فرهنگ‌سازی و رونق امر گردشگری در این منطقه و نیز مسابقات سوارکاری در چمن بزرگ سلطانیه از جمله برنامه‌های منظور نظر دستگاه های متولی باشد.

 




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 11:39 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه