مصطفی ناصری معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش شد - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

علی اصغر فانی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی رابه عنوان معاون جدیدحقوقی وامورمجلس این وزارتخانه وبه جای احمدحیدری منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی سه دوره نماینده مجلس شورای اسلامی در مجلس (اول، دوم و چهارم)، ریاست کمیسیون اداری و استخدامی مجلس، نماینده منتخب مجلس چهارم در شورای عالی اداری، معاونت حقوقی و امور مجلس سازمان مدیریت، دبیری هیات عالی نظارت بر امر رسیدگی به تخلفات اداری، مدیرکل حقوقی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، نماینده هیأت عالی گزینش در هیات مرکزی وزارت آموزش و پرورش و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان بوده است.
همچنین در حاشیه انتصاب معاون جدید حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اظهارداشت: دوستی و آشنایی اینجانب با آقایان مهندس حیدری و حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی از قدمت زیادی برخوردار است، گرچه امروز به ظاهر از مهندس حیدری خداحافظی می‌کنیم، اما همچنان به راهنمایی و حمایت وی نیازمندیم.

وی با تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری زنجانی برای پذیرش این مسئولیت افزود: وزارت آموزش وپرورش باگستردگی فراوان با کارمندان قانون ا ستخدام کشوری به تنهایی جمعیتی دوبرابرنیروی ا نسانی مجموع سایر وزارتخانه‌ها دارد.

فانی وزارت آموزش و پرورش را بزرگ‌ترین فصل مشترک دولت و ملت توصیف و اظهار کرد: هر تصمیمی که در آموزش و پرورش اتخاذ می‌شود بر کل جامعه تاثیر می‌گذارد، زیرا این وزارتخانه به وسعت ایران اسلامی مخاطب دارد و تصمیمات آن بسیار حساس و اثرگذار است.

وی مجلس را عصاره ملت نامید و ادامه داد: نقش و اهمیت معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش به واسطه وظایف کاری آن نظیر تعامل فراوان با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ارتباط با دیوان عدالت اداری، دیوان محاسبات، شورای عالی اداری و... است؛ به همین جهت درانتخاب معاون پارلمانی این وزارتخانه مطالعه و دقت فراوان صورت گرفته است.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ناصری معاون جدید حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه، گفت: به دلیل ضرورت کاری که دکتر فانی مطرح کردند، پذیرای این مسئولیت شد.

حجت السلام ناصری در زمینه پذیرش این مسئولیت افزود: اگرچه از نظر اداری کارمند آموزش و پرورش نبوده‌ام، اما با این مجموعه بیگانه نیستم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سوابق اجرایی خود، ادامه داد: زمینه آشنایی اینجانب با دکتر فانی به بیش از یک دهه گذشته در هیأت مرکزی وزارت آموزش و پرورش بر می‌گردد.

وی با اشاره به این مطلب که دکتر فانی شخصیت شناخته شده‌ای در کشور است، اضافه کرد: دلایل پذیرش این مسئولیت از سوی بنده به واسطه خصوصیاتی نظیر؛ تعبد به احکام شرع و اسلام و در کنار آن تعصب به مسائل مذهبی و حمایت از حق بود که در ایشان سراغ داشتم.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر فانی به سمت سرپرستی وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: خوشحالی اینجانب از این انتصاب به واسطه آموزشی و پرورشی بودن وی بود، زیرا‌گاه مشکلاتی که دراین وزارتخانه بوجودمی‌آمد ازقرارگرفتن فردی غیرازجامعه آموزش وپرورش در رأس آن ناشی می‌شد.

وی در پایان با اشاره به استمداد از لطف الهی در انجام امور، گفت: از زحمات مهندس حیدری تشکر می‌کنم و امیدوارم رهنمودهای وی ادامه داشته باشد تا آنچه در انجام امور به آن نیاز داریم حمایت دکتر فانی برای پیشبرد کار‌ها و کمک سایر دوستان است.




تاریخ : سه شنبه 92/6/26 | 8:39 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه