آموزش 625 نفر دوره در فنی و حرفهای شهرستان خدابنده - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

 

 

خبرگزاری فارس: آموزش 625 نفر دوره در فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده‌صفی‌الله بیگدلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به عملکرد شش ماه نخست سال‌جاری فنی و حرفه‌ای خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این مدت استقبال خوبی از کلاس‌های این مرکز کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری 625 نفر دوره آموزش در فنی و حرفه‌ای خدابنده برگزار شده است.

 

وی به برگزاری دوره قالی‌باف تابلویی در مرکز خدابنده اشاره کرد و افزود: این دوره با 76 ساعت آموزش برای 15 نفر از بانوان علاقه‌مند برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این دوره در کارگاه قالی‌بافی شهرستان خدابنده برگزار شده است، تصریح کرد: این کلاس با یک هزار و 140 نفر ساعت دوره برای علاقه‌مندان برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه دوره رفوگرفرش درجه 2 با 82 ساعت آموزش برگزار شده است، گفت: این دوره برای 16 نفر از علاقه‌مندان به این حرفه اجرا شده است.

بیگدلی اضافه کرد: این دوره با یک هزار و 312 نفر ساعت دوره در فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده اجرا شده است.

وی به برگزاری دوره سازنده گل‌های پارچه‌ای الگانس در این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: این دوره با 90 ساعت آموزش در نوبت صبح برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این دوره برای 14 نفر از بانوان برگزار شده است، خاطر نشان کرد: این دوره با یک هزار و 260 نفر ساعت دوره در کارگاه صنایع دستی اجرا شده است.

این مسئول به برگزاری دوره سازنده اسباب بازی‌های چوبی در فنی و حرفه‌ای شهرستان خدابنده اشاره کرد و بیان داشت: این دوره با 330 ساعت آموزش برای 13 نفر از علاقه‌مندان در نوبت صبح برگزار شده است.

بیگدلی ادامه داد: این دوره با 4 هزار و 290 نفر ساعت دوره در کارگاه معرق کاری فنی و حرفه‌ای شهرستان اجرا شده است.

وی خاطر نشان کرد: در شش ماه نخست سال‌جاری 625 نفر دوره آموزش برای علاقه‌مندان خدابنده‌ای برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای سهروردی شهرستان خدابنده بیان داشت: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در رشته‌های مورد علاقه و رشته تحصیلی خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.




تاریخ : شنبه 92/8/4 | 11:57 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه