آذر 92 - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

معاون حقوقی و امور مجلس وارت علوم، تحقیقات و فناوری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست به مدیران منصوب شده از سوی وزیرعلوم اعتماد کنند.

«سعدالله نصیری قیداری» در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: وزیرعلوم (رضا فرجی دانا) در ابتدا و پیش از برگزاری جلسه رای اعتماد، برنامه پیشنهادی خود را در 16 بند به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد.

وی تاکید کرد که اجرای هرکدام از بندهای شانزده گانه برنامه وزیرعلوم به توان، انرژی و قابلیت و تجربه مدیریتی قوی احتیاج دارد و لازمه انجام این برنامه، استفاده از نیروهایی است که علاوه بر تجربه بالا، دلسوز و علاقه مند به نظام و به تعبیر مقام معظم رهبری «بچه های نظام و انقلاب» هستند، تجربه کافی در حرفه خودشان به دست آورده اند و مقبولیت بالایی در بین دانشگاهیان دارند.



**هدف وزارت علوم در انتصاب نیروها، استفاده از افراد متعهد و متخصص است

نصیری، هدف از انتصاب نیروهای جدید در وزارت علوم را استفاده از افراد متعهد و با تخصص و تجربه و مهارت بالا عنوان کرد و گفت:اگر در وزارت علوم، مدیری دارای چنین صفاتی باشد قطعا ابقا خواهد شد و هر مسوولی که با این برنامه، همراهی نکند یا توان همراهی نداشته باشد قطعا جای خود را به افرادی می دهد که این توان و ویژگی ها را دارا هستند.

معاون وزیر علوم تاکید کرد: در این شرایط ، فردی از اینکه جای خود را به فرد تواناتر، متعهدتر و دلسوزتر بدهد نباید ناراحت و ناراضی باشد زیرا این عین انصاف و عدالت است.

نصیری قیدار ادامه داد: از یک سو وزارت علوم، موظف به اجرای برنامه ای است که به مجلس ارایه داده و از سوی دیگر، در شورای معاونان این وزارتخانه نیز هر معاون، وظایف خود را برای اجرای این برنامه احصا کرده و راهبردها و راهکارهای لازم را فراهم می کند.

وی یادآورشد: اگر توان و وقت مدیران وزارت علوم، صرف این برنامه شود در آینده، یک ارتقای کیفی را در آموزش عالی و تحقیقات و فناوری خواهیم داشت و امیدواریم در محضر نمایندگان و ملت بزرگ ایران روسفید باشیم.

نصیری از نمایندگان مجلس خواست ضمن اعمال نظارت قانونی خود، به افرادی که از طرف وزیرعلوم منصوب شده اند اعتماد کرده و در فرصتی که پیش روست به مسوولان آموزش عالی در اجرای برنامه یاری رسانند.

وی یادآور شد: قطعا نمایندگان، دغدغه های حوزه های انتخابیه و مشکلات در سطح ملی را مدنظر دارند و تصمیمات آنها در جهت این دغدغه هاست و ما نیز امیدواریم به دور از هرگونه رقابت های سیاسی به کمک یکدیگر بتوانیم آینده فرزندان ملت سرفراز ایران را در مسیر قانون و برنامه ارایه شده، تضمین و نشاط و شور و نشاط ایجاد شده در فضای دانشگاه ها را برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ارتقا بخشیم.

معاون وزیرعلوم همچنین ابراز امیدواری کرد مسوولان با همدلی یکدیگر، فضایی را که انسانهای باهوش و بافراست که ممکن است در دام دشمن و کشورهای غربی بیافتند را تغییر داده، وابستگی و دلبستگی جوانان کشور به مملکت و ملت شهیدپرور افزایش پیدا کند و امیدها و آرزوهای به وجود آمده در میان مردم و جوانان به ویژه دانشگاهیان برآورده شود.




تاریخ : دوشنبه 92/9/11 | 8:28 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
       



  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه