بهمن 92 - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

 

خبرگزاری فارس: احداث محورهای استان زنجان به صورت شطرنجیحافظ باباپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح جامع و تفکیک شهرها چشم‌انداز 15 تا 20 سال آینده شهرها را مشخص می‌کند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه 15 شهر در استان زنجان وجود دارد، اعلام کرد: طرح پنج شهر نیز در حال طراحی و اجرا است.

این مسئول از تحویل این طرح‌های تا سال آینده به شهرداران خبر داد و اذعان داشت: در این طرح‌ها در مورد چیدمان و المان شهری، معاونت‌های شهری، فضاها و کاربری های عمومی، آموزشی و خدماتی بحث شده است.

وی با اشاره به اینکه وقوع زلزله سال 69 باعث تنظیم آیین‌نامه واحدهای مسکونی و ساخت و سازهای عمومی و خصوصی شد، تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی متولی ساختمان‌های دولتی، ادارات دولتی، فرمانداری‌ها، استانداری‌ها و مراکز عمومی از دورترین نقطه تا مرکز هر استان است.

باباپور از تهیه طرح جامع تغییرات داخل شهر در زنجان یاد کرد و بیان داشت: اعتبارات لازم از سال گذشته تامین شده است و متولیان این طرح در حال فعالیت در این زمینه هستند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح چشم‌انداز 15 تا 20 سال آینده شهر زنجان را تعیین می‌کند، خاطر نشان کرد: در این طرح شریان‌های حیاتی شهر زنجان از جمله شرکت‌های خدمات‌رسان مانند آب، برق، گاز و مخابرات و نیز تمام دستگاه‌های دولتی مشخص شده است.

این مسئول محورهای مواصلاتی استان زنجان را طولی دانست و اذعان داشت: در استان زنجان محورهای اصلی استان زنجان تنها غرب را به شرق متصل می‌کند.

وی از نیاز استان زنجان به محور جنوب به شمال به عنوان یک نیاز مواصلاتی یاد کرد و تاکید کرد: برای طرح‌هایی که اداره راه و شهرسازی استان زنجان در نظر در دارد که پازل راه‌های استان زنجان را تکمیل می‌کند.

باباپور با اشاره به اینکه طرح‌های مواصلاتی استان زنجان را به صورت شطرنجی عنوان کرد و مزیت این طرح را تکمیل راه‌های زنجان برشمرد و افزود: با تکمیل این طرح‌ها هم‌استانی‌ها با کمترین زمان و هزینه به مقصد خود می‌رسند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از اجرای چندین طرح راهسازی در محورهای مواصلاتی خبر داد و متذکر شد: یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها طرح محور زنجان به منجیل است که باعث سهولت تردد مردم زنجان به شمال است.

این مسئول ادامه داد: طول این محور 100 کیلومتر است که 36 کیلومتر آن زیر بار رفته است.

وی با اشاره به اینکه محور سلطانیه به قیدار به کبودرآهنگ لاین شرقی استان زنجان را تکمیل می‌کند، تبیین کرد: این محور به طول 105 کیلومتر به صورت بزرگراه دارای دو باند رفت و دو باد برگشت است.

باباپور افتتاح محور تهم به چورزق را تکمیل کننده محورهای غربی استان اعلام و عنوان کرد: با احداث این طرح در استان زنجان مرکز استان به شهرستان طارم متصل می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به افتتاح بخشی از این طرح در سال گذشته اظهار داشت: افتتاح این طرح باعث آبادانی و توسعه منطقه طارم که منطقه‌ای کشاورزی است را میسر ممکن می‌کند.

این مسئول احداث محورهای زنجان به بیجار و زنجان به قیدار را مکمل طرح‌های عنوان شده دانست و گفت: با اجرای این دو طرح که جزء پروژه‌های بزرگ استان است محورهای استان زنجان تکمیل می‌شود و امکان دسترسی برای هم‌استانی‌ها تسهیل پیدا می‌کند.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 11:16 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

 مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده، سال آینده زایرین این استان برای اولین بار از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می شوند.


فرامرز بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت های سازمان حج و زیارت در سه محور حج تمتع، حج عمره و عتبات عالیات تقسیم بندی می شود.

مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان تعداد دفاتر کارگزاری حج وزیارت در این استان را 14 دفتر عنوان کرد وگفت: از این تعداد 11 دفتر در شهر ستان زنجان، یک دفتر در خدابنده و دو دفتر در شهرستان ابهر واقع شده است.

بابایی بر لزوم توسعه دفاتر کارگزاری در این استان تاکید و ابراز کرد: برای رفع نیازهای شهروندان در زمینه حج و زیارت نیازمند ایجاد حداقل شش دفتر کارگذاری هستیم.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام گرفته ظرفیت زائرین عتبات عالیات از دو گروه به9 گروه در هفته افزایش یافته و تلاش بر رفع نیازهای و درخواست های مردم در زمینه های مختلف زیارتی است.

مدیر سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: در صورت ارائه درخواست از سوی هیا ت مذهبی ،مساجد و تکایا به این سازمان برای اعزام به سفر زیارتی، کاروان هایی برای اعزام زائرین به مقصد ساماندهی می شود.

بابایی افزود: تا کنون برای اعزام زائرین حج تمتع طی سال آینده تعداد 760 زائر جهت نام نویسی به شش کاروان در سطح استان زنجان معرفی شده اند.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 11:12 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان از برگزاری نمایشگاههای بهاره همزمان با فرارسیدن ایام پایان سال در شهرهای مختلف این استان خبرداد.

علی معصومی روز چهارشنبه بابیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری و هماهنگی اتاق های اصناف استان، نمایشگاههای بهاره در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و طارم برگزار می شود.

وی تصریح کرد : در شهرستان های ماهنشان و ایجرود نیز در این ایام ، عرضه در فروشگاهها به صورت فروش فوق العاده خواهد بود.

معصومی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه بهاره در استان زنجان گفت : نمایشگاه بهاره در سطح شهرهای مختلف استان از اول اسفند فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه در شهر زنجان از تاریخ 16 تا 23 اسفندماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین برگزار می شود.

معصومی یادآورشد: این نمایشگاه در 180 غرفه برگزار می شود.

وی، کیف و کفش، صنایع دستی، لوازم خانگی و سایر کالاهای پرمصرف رااز جمله اقلامی اعلام کرد که در نمایشگاه بهاره عرضه خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان تاکید کرد: غرفه داران مکلف به ارایه کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره با 15 درصد زیر قیمت بازار هستند




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 11:10 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر استان را افرادی توانمند و تأثیر گذار در عرصه های مختلف دانست و گفت: در این راستا فرهنگ و هنر در استان زنجان باید به جایگاه اصلی خود برسد.
 

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مقدم شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده ،با اشاره به نقش فرهنگ در توسعه جامعه افزود: اگر فرهنگ ما اصلاح شود بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه ما حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: خدمت در عرصه فرهنگ و هنر دارای خصایص ویژه و خاص می باشد و افراد با چهره مختلف برخوردارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تاکید کرد: تجربه 24 ساله من در عرصه فرهنگ و هنر نشان می دهد آنهایی که در این عرصه فعالیت کرده اند در زندگی خود زندگی موفق می باشند.

در ادامه این مراسم ،فرماندار خدابنده نیز در این مراسم با آرزوی موفقیت برای رییس جدید گفت:تغییر وتحولات در دستگاههای دولتی یک امر طبیعی است تا نیرو وانرژی جدید همگام با سیاستهای دولت وارد سیستم شود.

باب الله فتحی،با اظهار اینکه همه مدیران باید همگام با دولت تدبیر وامید در جهت خدمتگزاری صادقانه تلاش نمایند گفت: باید بتوانیم در جهت پیشبرد برنامه های دولت وعمران وآبادانی کشور موفق شویم.

در ادامه  محمدبرجی بعنوان رییس جدید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خدابنده معرفی شد.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 11:5 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز 93 طرح آرامش بهاری در 38 امامزاده این استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فخرالدین خدابنده لو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت باورهای دینی، مذهبی و ارتقاء سطح فکری زائران و مسافران نوروزی و خدمت رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقمندی زائران بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی یادآورشد: مخاطبان این طرح عموم مردم و مسافران نوروزی در استان زنجان هستند.

حجت الاسلام خدابنده لو ادامه داد: طرح آرامش بهاری در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، حضرت قیدار نبی(ع) قیدار، امامزاده هاشم(ع) و امامزاده عوف(ع) آب بر، امامزاده محمد اسماعیل(ع) و زیدالکبیر(ع) ابهر و امامزاده یعقوب(ع) صائین قلعه و دیگر امامزاده های روستاها برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: خیمه های معرفت نیز از مهمترین برنامه ای است که در کنار این طرح برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خدابنده لو خاطرنشان کرد: 12 مبلغ غیر بومی از قم و 20 مبلغ نیز بومی این استان در برگزاری خیمه های معرفت فعالیت خواهند کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره و غرفه ویژه کودکان از محتوای این خیمه ها است.

حجت الاسلام خدابنده لو افزود: نوروز 93 چهارمین سال برگزاری طرح آرامش بهاری است.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 11:1 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

مسئول مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به مه‌آلود بودن گردنه ذاکر شهرستان طارم گفت: مسیر 3 روستا در شهرستان خدابنده نیز مسدود است.

خبرگزاری فارس: مسیر 3 روستا در شهرستان خدابنده مسدود است


مسعود خوشکام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همه محورهای استان زنجان باز است و هیچ مشکلی در راه‌ها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه در شهر زنجان هوا آفتابی است، محورهای اصلی این شهر نیز باز بوده و مشکلی ندارد، تصریح کرد: مسیر ابهر و سلطانیه نیز با توجه به صاف بودن هوا مشکلی ندارد.

مسئول مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه فقط مسیر برخی از روستاهای شهرستان خدابنده مسدود اعلام شده است، یادآور شد: همکاران تلاش می‌کنند این مسیرها نیز بازگشایی شود.

خوشکام وضعیت هوا را در مسیرهای قیدار به همدان ابری اعلام کرد.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 10:50 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در سطح این استان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در زنجان 

لطیف کریمی‌سوره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با عید نوروز 93 در موزه مردم‌شناسی رختشویخانه 12 غرفه ویژه صنایع دستی فعال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در موزه صنایع دستی «عمارت دارایی» نیز پنج غرفه صنایع دستی به صورت ورک‌شاپ یا کارگاه ایجاد می‌شود، تصریح کرد: این ورک‌شاپ‌ها به صورت کارگاه‌های آماده برای بازدید گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه برای ایام عید نوروز غرفه‌ای ویژه صنایع دستی استان زنجان در هتل غزال واقع در اتوبان زنجان – قزوین پیش‌بینی شده، اضافه کرد: نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی نیز در ارگ سلطانیه با بیش از 10 غرفه راه‌اندازی می‌شود.

کریمی‌سوره با اشاره به اینکه در بقعه قیدار نبی (ع) نیز یک غرفه فروش ویژه محصولات صنایع دستی در نظر گرفته شده، یادآور شد: فروش محصولات صنایع دستی شهر سجاس نیز در مسجد سجاس پیش‌بینی شده است.

این مسئول با بیان اینکه گلیم از جمله محصولات صنایع دستی شهر سجاس محسوب می‌شود که در ایام عید به مسافران و گردشگران ارائه خواهد شد، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخشی از کارگاه‌های موجود در موزه‌های رختشویخانه و دارایی زنجان به منظور بازدید عموم در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری نمایشگاهی از محصولات صنایع دستی در شهر زنجان خبر داد و ابراز داشت: تاکنون بیش از 30 هنرمند به منظور شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان متذکر شد: همزمان با عید نوروز 93 نمایشگاه صنایع دستی در شهر زنجان با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در محل کارخانه کبریت و یا در موزه صنایع دستی «عمارت دارایی» برگزار می‌شود.

کریمی‌سوره در پایان اذعان داشت: برنامه‌های متنوعی در قالب نمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در بخش صنایع دستی برای ایام عید توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 10:47 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر

حجت الاسلام سید محمد موسوی سجاسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: رهبر فرزانه انقلاب در فرمایشات گهربار ادامه مسیر نظام اسلامی را برای مردم و مسوولان روشن و روحیه امیدواری را تقویت کردند.

وی یادآورشد: رهبر فرزانه انقلاب در این سخنرانی ها پاسخ قاطعانه ای به گستاخی ها و حرکت های ناشایست دولت مستکبر آمریکا دادند.

حجت الاسلام موسوی سجاسی به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و اظهار کرد: گستاخی دولت مستکبر آمریکا بهانه ای برای خلق حماسه ای جدید توسط مردم شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: حماسه ای که مردم در راهپیمایی 22 بهمن خلق کردند، به مراتب با شکوه تر از حضوری بود که طی 35سال گذشته داشتند.

وی خاطر نشان کرد: این حضور گسترده مردم پاسخی شایسته و کوبنده به یاوه گویی های دشمنان به ویژه دولت مستکبر آمریکا داد.

حجت الاسلام موسوی سجاسی ادامه داد: مردم در این روز نشان دادند که گزینه روی میز ملت ایران استقامت، پایداری و استفاده از ظرفیت های داخلی است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: امروز برای بی تاثیر کردن توطئه ها و تحریم های دشمنان، استفاده از توان و استعدادهای داخلی است.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی سرشار از استعدادهای مختلف در بخش های نیروی انسانی، منابع طبیعی، معدنی، نخبگان و انسان های خلاق و ثروت نهفته است، بهره گیری از این پتانسیل ها را زمینه ساز رشد همه جانبه کشور برشمرد.

حجت الاسلام موسوی سجاسی تاکید کرد: ایران باید در تمام عرصه ها برای بی تاثیر سازی تحریم های دشمنان با حفظ استقلال همه جانبه پیشرفت کند.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/30 | 10:44 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
فرماندار شهرستان خدابنده گفت: با بررسی مشکلات شهرستان خدابنده جهت رفع آنها اقدام و برای توسعه و آبادانی شهرستان تلاش نماییم، نباید نبود یا کمبود اعتبارات را بهانه ای برای بی توجهی به مشکلات مردم قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، باب اله  فتحی پیش از ظهر دوشنبه در جمع مردم این شهرستان،ضمن تشکر از مردم همیشه در صحنه شهر قیدار و شهرها و بخش های تابعه شهرستان به جهت حضور گسترده در راهپیمائی 22 بهمن ، این حضور را در پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای خلق حماسه سیاسی در ادامه حماسه 24 خرداد یاد کرد و افزود: مردم ما با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر حمایت قاطع خود را از آرمانهای امام و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهــــداف و برنامه های دولت تدبیر وامید بویژه در موضوع انرژی صلح آمیز هسته ای وسیاست خارجی دولت اعلام کردند .

وی ضمن قدردانی از تلاشهای دولت جهت بهبود روابط خارجی – حل مسائل هسته ای وارتقاء عزت و اعتبار نظام در سطح بین المللی ، به عملکرد دولت در زمینه کنترل تورم و بهبود وضع معیشتی مردم اشاره کرد، و آرامش روانی حاکم بر جامعه پس از انتخاب دکتر روحانی را زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات  دانست.

فرماندار خدابند به صداقت رئیس جمهور ورفتار شجاعانه ایشان در عذرخواهی از مردم به سبب مشکلاتی که در نحوه توزیع سبد کالا پیش آمده بود اشاره کردوگفت: امیدوارم این رفتار پسندیده سرمشقی برای تمام مسئولین باشد و با مردم با صداقت رفتار کنند ومسئولیت اعمال خودرا برعهده بگیرند.

فتحی ،در ادامه به رویکرد استـــــاندار زنجان در زمینه های مختلف خدمات رسانی وتوسعه استان اشاره وگفت:رضایتمندی مردم از نحوه ارائه خدمات یکی از ملاک های اصلی ارزیابی دستگاههای اجرایی ومدیران است وملاک کسب عنوان دستگاه برتر نیست.

وی تاکید کرد: بسیاری از مشکلات مردم با مسئولیت پذیری – تعهد وپیگیری مدیران حل وفصل می شوند ونباید نبود یا کمبود اعتبارات را بهانه ای برای بی توجهی به مشکلات مردم قراردهیم .

فرماندار خدابنده همچنین به وضعیت شهرستان خدابنده ، پتانسیلهاو استعدادهای این شهرستان و روحیه انقلابی وایثارگری ومشارکت جویی بالای مردم اشاره کردوگفت:وجود آثار ارزشمندی همچون  بقعه قیدار نبی (ع) ودیگر اماکن مذهبی- تاریخی وطبیعی غار زیبای کتله خور واستعدادهای کشاورزی وصنعتی این شهرستان ، نوید بخش آینده ای درخشان برای توسعه همه جانبه در این شهرستان می باشد و باید تلاش کرد با جذب وجلب مشاکت بخش خصوصی وهمراهی شما مردم تلاشگر شهرستان در آینده ای نزدیک شاهد توسعه این شهرستان باشیم.

فتحی در پایان با اشاره به برخی مشکلات این شهرستان از جمله کمربندی کنار گذر شهر قیدار – کمبود امکانات رفاهی وتفریحی – راههای  روستایی – مشکل آب شرب روستاها – چهره عمومی شهر ونبود کشتارگاه مناسب در این شهر تاکید کردند که با پیگیری  ومسئولیت پذیری مدیران شهرستان ومشارکت جدی وهمکاری مردم وهمراهی واعتماد آنها به خدمتگزاران ونظارت دقیق بر عملکرد دستگاههای اجرایی وهمچنین بهره مندی از اراده جدی استاندار ، معاونین ومدیران مجموعه استانداری در جهت حل این مشکلات اقدام نمائیم وبتوانیم در جهت رضایتمندی مردم بکوشیم وبرای تحقق اهداف وبرنامه های دولت تــــــدبیر وامید از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.




تاریخ : دوشنبه 92/11/28 | 7:49 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: چهارمین آزمون ادواری سنجش مهارت در استان زنجان برگزار شد.
خبرگزاری فارس: چهارمین آزمون ادواری سنجش مهارت در زنجان برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان درباره شیوه اجرای آزمون ادواری سنجش مهارت بیان داشت: این آزمون برای آن دسته از افرادی است که در یک حرفه دارای تجربه، مهارت و تخصص کافی بوده و بدون شرکت در دوره‌های آموزشی تمایل به شرکت در آزمون را دارند مهیا شده است.

این مسئول ادامه داد: چهارمین آزمون ادواری سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال‌جاری، در 51 حرفه در رشته‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر و بیش از هشت حوزه امتحانی در شهرهای زنجان، ابهر (دو حوزه)، طارم، خدابنده، خرم‌دره، ماهنشان و ایجرود برگزار شد.

صیادی با اشاره به اینکه در این آزمون 838 نفر از آقایان شرکت کرده‌اند، گفت: همچنین 159 نفر از بانوان نیز در این آزمون حضور دارند.

وی با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان مربوط به حوزه شهر زنجان به تعداد 423 نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان ایجرود به تعداد 14 نفر است، متذکر شد: همچنین بیشترین شرکت‌کنندگان در حرفه تعمیرکار اتومبیل‌های سواری بنزینی درجه 2 به تعداد 156 نفر و کمترین آن در حرفه پرده‌دوزی به تعداد یک نفر بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: نتایج این آزمون حداکثر تا 10 روز از طریق سامانه www.advari.irantvto.ir در سطح کشور اعلام خواهد شد که لازم است شرکت‌کنندگان به یکی از دو طریق زیر نسبت به نتایج آزمون تئوری خود اطلاع حاصل کنند.

این مسئول اضافه کرد: وارد کردن مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه و کد ملی) و یا درج شماره پرونده و شناسه پرداخت کارت اعتباری که قبلا از طریق آن ثبت‌نام کرده‌اند روش‌های وارد شدن به سایت است.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های ادواری سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و داوطلب پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی باید برای کسب اطلاع از برنامه زمانبندی و محل برگزاری آزمون عملی در سطح استان به سایت اداره کل آموزش فنی استان به نشانی www.zntvto.ir مراجعه و از محل برگزاری آزمون عملی اطلاع حاصل کنند




تاریخ : دوشنبه 92/11/28 | 11:38 صبح | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه