سخنرانی سیدفاضل موسوی نماینده مردم خدابنده ، در صحن علنی مجلس - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
سید فاضل موسوی در خصوص عملکرد دولت احمدی‌نژاد در شش سال و نیم گذشته، گفت: دولت احمدی‌نژاد در شش سال و نیم گذشته حدود هزار و چهارصد میلیارد دلار درآمد داشته است و امروز باید گزارش دهد که با این درآمد چه کرده است.نماینده خدابنده و دبیر کمیسیون اصل 90 در صحن علنی مجلس گفت: مواضع احمدی‌نژاد تحریم‌ها را 10 سال جلو انداخت. 

آیا می‌دانید کاغذ پاره‌خواندن تحریم‌هاو خس و خاشاک و بزغاله گفتن‌ها چه هزینه‌هایی برای کشور در بر داشت؟
وی افزود دولت امروز مانند یک حزب تمام عیار وارد فعالیت انتخاباتی شده است و این به معنی تزریق سم مهلکی به کشور است و اگر آنچه دوستان در رسانه‌ها اعلام کردند صحت داشته باشد باید فاتحه مجلس مفید و با ارزش را خواند.
دبیرکمیسیون اصل 90 درخصوص مواضع احمدی‌نژاد در مورد مسائل بین المللی، گفت: آقای احمدی‌نژاد شما علاوه بر پاسخ‌گویی درخصوص منابع مالی خود به مجلس و پیشگاه ملت باید در زمینه مواضع خود نیز پاس‌خگو باشید، چرا که مسئله هلوکاست مسئله‌ای فراموش‌شده بود اما مواضع شما 10 سال تحریم‌های موجود علیه کشورمان را جلو انداخت.

سیدفاضل موسوی در ادامه سخنرانی خود در صحن علنی مجلس با اشاره به درگیری روز گذشته
جمله زشتی را که روز گذشته در مجلس شنیدیم رضاخان برخاسته از‌‌ همان محیط قبیله به مجلس گفت، اما همین رضاخان طویله‌ای سه دوره مدرس را تحمل کرد.

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها با یکی از نمایندگان مجلس گفت: 
 جمله زشتی را که روز گذشته در مجلس شنیدیم رضاخان برخاسته از‌‌ همان محیط قبیله به مجلس گفت، اما همین رضاخان طویله‌ای سه دوره مدرس را تحمل کرد.
نماینده مجلس هشتم همچنین خطاب به قوه قضائیه گفت: آیا قوه قضائیه نباید در مورد حصر‌ها چاره‌ای بیندیشد و در این زمینه با حکم قانونی عمل کند و مراحل تفهیم اتهام را رعایت کند؟

وی افزود: این روز‌ها مردم منتظر رای شما در مورد فساد مالی هستند که رای قاطعی صادر شود.

دبیر کمیسیون اصل 90 با طرح این سوال که آیا ما به دین اسلام و دیدگاه‌های رهبری و امام تقید داریم، ادامه داد: اگر این تقید را داریم باید زمینه حضور همه جریان‌های سیاسی را در کشور مهیا کنیم و اگر این زمینه هست چرا محقق نمی‌شود؟

وی تاکید کرد: اگر شرایط عادی و عادلانه در کشور ایجاد شود 65 تا 70 درصد رای کشور به جریانی غیر از جریان حاکم در کشور خواهد بود.
سیدفاضل موسوی در ادامه سخنان خود در خصوص عملکرد مجلس گفت:آنچه امروز در کشور
هست عملکرد ما است و باید از نمایندگان این سوال را پرسید که آیا از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها راضی هستید و آیا از تاراج منابع عظیم ایران از سوی کشورهای همسایه خبر دارید؟

موسوی تصریح کرد: آیا دولت برای هزار و 140 میلیارد دلار از فروش گاز و نفتی که روزانه قطر از میادین مشترک استخراج کرده است فکری کرده است؟ و آیا دولت نمی‌توانست با سرازیر کردن این ثروت رویایی به کشور راهکاری را برای مبارزه با بیکاری و همچنین رشد منفی اقتصاد کشور بیاندیشد؟

گفتنی است پس از پایان نطق سید فاضل موسوی درحالی که تعدادی از نمایندگان شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر می‌دادند، تعدادی دیگر از نمایندگان نیز با فریاد «احسنت» از سخنرانی نماینده خدابنده ابراز رضایت کردند.
شایان ذکر است محمود احمدی بیغش نماینده شازند و از حامیان دولت با نزدیک شدن به سیدفاضل موسوی قصد ایجاد تنش داشت که با حضور نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس این اتفاق رخ نداد.منبع خبرگزاری کار



تاریخ : پنج شنبه 90/10/8 | 8:29 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر
       



  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه