نماینده مردم خلخال: جاده هشجین به زنجان بازسازی می شود - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

نماینده مردم خلخال: جاده هشجین به زنجان بازسازی می شود

 نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: راه ارتباطی هشجین برندق به پاوه رود استان زنجان با همکاری مسوولان دو استان اردبیل و زنجان بازسازی و ترمیم می شود.

جلیل جعفری روز پنجشنبه در نشستی با استاندار زنجان افزود: راه ارتباطی هشجین به برندق در بخش خورش رستم این شهرستان آسفالت شده است.

وی گفت: با بهسازی ، ترمیم و آسفالت ادامه این راه از برندق به جعفرآباد در حوزه استحفاظی خلخال و نیز پاوه رود از توابع زنجان ارتباط مردم بین دو استان اردبیل و زنجان از طریق استفاده از این راه در آینده برقرار می شود.

وی اظهار کرد: با اجرا و بهره برداری از این راه ارتباطی مسیر فعلی هشجین به زنجان از لحاظ مسافت کوتاه تر شده و از بعد زمانی نیز زمان سفر به زنجان 90 دقیقه کاهش می یابد.

وی با قدردانی از همکاری استاندار زنجان در زمینه راه های ارتباطی شهرستان خلخال با این استان افزود: از 17 کیلومتر مسیر نیازمند ترمیم و بازسازی در محور ارتباطی برندق خلخال به پاوه رود زنجان عملیات اجرایی بهسازی هفت کیلومتر واقع شده در حوزه استحفاظی استان زنجان از طریق اداره کل راه و شهرسازی این استان انجام می شود.

وی گفت: در زمینه 10 کیلومتر باقیمانده مسیر مشترک با تشکیل جلسه ای در تهران و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برای تامین اعتبار این مسیر 10 کیلومتری و اجرای طرح بهسازی و آسفالت آن از سوی ادارات کل راه و شهرسازی دو استان تصمیم گیری می شود.

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین از تخصیص 10 میلیارد ریال در سال جاری به پروژه در حال احداث راه اصلی خلخال به درام در استان زنجان خبر داد و افزود: این پروژه برای مردم هر دو استان اردبیل و زنجان حیاتی بوده و با بهره برداری از این راه ارتباطی طول مسیر خلخال تا شهرستان منجیل 110 کیلومتر کوتاه تر شده و زمان سفر نیز از طریق استفاده از این راه برای رسیدن به تهران از هفت ساعت به چهار ساعت کاهش

می یابد.

به گزارش ایرنا ، جمشید انصاری استاندار استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به ارتباطات نزدیک مردم شهرستان خلخال با استان همسایه زنجان برای تامین اعتبار لازم از محل اعتبارات استانی برای بازسازی و آسفالت راه روستای جعفرآباد خلخال تا پاوه رود زنجان و نیز تامین اعتبارات ملی برای بهسازی و ترمیم 10 کیلومتر راه مشترک باقیمانده قول مساعد داد.




تاریخ : پنج شنبه 93/1/28 | 9:55 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه