بهرهبرداری از 36 طرح کشاورزی در شهرستان خدابنده - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: در دهه مبارک فجر 36 طرح کشاورزی شهرستان خدابنده به بهره‌برداری می‌رسد.
خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 36 طرح کشاورزی در شهرستان خدابنده

 

علی عیوضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پروژه‌های مختلفی در سطح شهرستان خدابنده برای دهه مبارک فجر آماده بهره‌برداری است که مجموع این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی به بخش‌های مختلف این طرح‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: 10 طرح در بخش گاو شیری است که برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌کند و برای توسعه تولیدات در این بخش موثر خواهد بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به دیگر پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: 16 طرح بره‌پروری نیز با اشتغالزایی 17 نفر در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین هشت طرح گوساله‌پروری با اشتغالزایی هشت نفر و پرورش بوقلمون با اشتغالزایی سه نفر و گوساله با اشتغال یک نفر از دیگر طرح‌ها در دست بهره‌برداری است.

این مسئول با بیان اینکه همه این طرح‌ها در سال91 مصوب شده است، افزود: مجموع این طرح‌ها ظرفیتی بالغ بر 3 هزار و 105راس گوساله، گاو شیری، گوساله، بوقلمون و بره خواهد داشت.

عیوضی به اشتغالزایی این طرح‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: مجموع اشتغالزایی این طرح‌ها 47 نفر است و 28 میلیارد و 335 میلیون ریال برای آن اعتبار هزینه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده به اهمیت بهره‌برداری از این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: افتتاح این طرح‌ها و فعالیت آن‌ها موجب افزایش تولید در بخش‌های گوشت قرمز و سفید و همچنین شیر خواهد شد. در بخش تولید گوشت قرمز به ظرفیت تولید 157 تن افزوده خواهد شد. همچنین در بخش تولید گوشت سفید نیز 52 تن به تولیدات این بخش افزوده می‌شود. در بخش شیر نیز 212 تن محصول به ظرفیت موجود افزوده خواهد شد. این میزان تولیدات در هر سال برآورد شده است.

وی همچنین به محل تامین اعتبار این طرح‌ها اشاره کرد و متذکر شد: این طرح‌ها از محل اعتبارات تامین تسهیلات کشاورزی صورت گرفته است.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/9 | 10:41 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه