پیشرفت 95 درصدی ساخت بقعه قیدار نبی خدابنده - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از پیشرفت 95 درصدی ساخت بقعه قیدار نبی (ع) در شهرستان خدابنده خبر داد.

خبرگزاری فارس: پیشرفت 95 درصدی ساخت بقعه قیدار نبی خدابنده

 

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره اوقاف شهرستان خدابنده فعالیت‌های بسیاری را در طول سال برای بازسازی و تعمیر بقاع متبرکه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بازسازی بقاع و همچنین رسیدگی به امور امامزادگان موجب جذب جوانان به این مکان‌های مذهبی می‌شود، تصریح کرد: تبدیل بقاع به قطب فرهنگی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط اداره اوقاف این شهرستان در بحث توسعه حرم قیدار نبی (ع) ادامه داد: میزان پیشرفت حرم قیدار نبی (ع) 95 درصد است.

این مسئول همچنین به ساخت محوطه این بقعه نیز اشاره کرد و یادآور شد: آزاد سازی محوطه و ساخت آن دارای 20 درصد پیشرفت است.

محمدی از دیگر پروژه‌های در حال ساخت اداره اوقاف شهرستان خدابنده را تالار احسان عنوان کرد و گفت: با بازرسی‌های به عمل آمده میزان پیشرفت این تالار 30 درصد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد موقوفات موجود در شهرستان خدابنده را بیش از 50 مورد اعلام کرد و ابراز داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در تلاش است با توجه به سیاست‌های کلی سازمان موقوفات را در شهرستان توسعه داده و موقوفات موجود را حفظ کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در ادامه با دعوت از مردم به انجام عمل حسنه وقف متذکر شد: وقف میراث جاویدان هر شخص و به معنای هدیه ابدی برای خدمت عمومی است.

این مسئول با بیان اینکه وقف به عنوان صدقه جاریه است، اذعان داشت: یکی از خصوصیات انسان مومن تخصیص دادن قسمتی از مالش برای نیازمندان است و یکی از

یکی از بهترین نوع تخصیص مال، وقف است که انسان مومن قسمتی از مالش را در راستای برطرف ساختن مشکل موسسه‌های خدمات رسانی به اجتماع و نیازمندان وقف می‌کند.




تاریخ : شنبه 92/11/12 | 5:14 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه