انقلاب اسلامی الگوی حکومت دینی بر پایه ولایت فقیه است - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

 

انقلاب حجت‌الاسلام علی طالبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم  اظهار کرد: در بیش از سه دهه، کشتی انقلاب اسلامی در دریای متلاطم و سرشار از خطرات سهمگین با وجود مواجهه با انواع تهدیدها و تحریم‌ها توانسته به خوبی راه خود را طی کرده و قله‌های موفقیت را در عرصه‌های مختلف فتح کند و الگوی کشورهای منطقه و سراسر جهان شود‌.

وی با تبریک دهه مبارک فجر افزود: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای الهی و مبارک بود که در اواخر قرن بیستم جهان استکباری را به لرزه در آورد و نور امید را در دل مستضعفان عالم روشن کرد.

امام جمعه قیدار تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری رهبران شایسته‌ای چون حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری توانسته اینک به الگوئی برای جهانیان تبدیل شود و پایه‌های سیستم نظام لیبرال سرمایه‌داری را به لرزه در‌آورد.

وی بیان کرد: همه مسئولان‌، نخبگان و خواص و دست اندرکارانی که به نوعی صاحب قدرت و منصب هستند، باید برای رساندن این کشتی به مقصد از هیچ کوششی دریغ نکنند.

طالبی گفت: اگر کسانی در نیمه راه دچار خستگی و یا دچار رکود روحی‌، فکری و یا سیاسی شوند‌، قطعا خللی به این حرکت توفنده و پر شتاب وارد نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: تنها مسئله‌ای که اتفاق می‌افتد، این است که از این کشتی خارج و دچار طوفان‌های سهمگین می‌شود چرا که نیروهای تازه نفس این حرکت را به راحتی ادامه می‌دهند چون ناخدای این کشتی ولی امر مسلمین بوده و رابطه او با ملت ناگسستنی است‌.

امام جمعه قیدار با بیان اینکه تا زمانی که این رابطه اعتقادی وجود دارد هیچ خطری این انقلاب را تهدید نخواهد کرد، افزود: اگر کسی امروز در مقابل ولایت فقیه قرار گیرد با همه سوابق خوبی که داشته باشد مانند کسی است که در مقابل معصومین(ع) قرار گرفته است، همان طلحه و زبیر زمان است.

وی دیگر دستاورد مهم انقلاب اسلامی ایران را فروپاشی نظریه جدایی دین از سیاست عنوان و بیان کرد: قدرت‌های استکباری جهان برای چپاول دسترنج توده‌های محروم نغمه جدایی دین از سیاست را مطرح کردند و با این توطئه توانستند بر جنبه‌های فکری، فرهنگی‌، دینی و ملی جوامع اسلامی تسلط پیدا کنند و منابع مالی و ذخایر زیر زمینی آن‌ها را به غارت ببرند که پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بر چنین عقیده باطلی خط بطلان کشید.

طالبی ابراز کرد: حضرت امام(ره) به منظور ایجاد حاکمیت الهی بر اساس موازین اسلام اصل مقدس ولایت فقیه را مطرح و زمام امور جامعه اسلامی را به دست گرفت و رهبری سیاسی و مذهبی را عینیت بخشید

 




تاریخ : شنبه 92/11/12 | 10:14 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه