اجرای 70 برنامه به مناسبت دهه فجر در خدابنده - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: به مناسبت دهه فجر 70 برنامه در شهرستان خدابنده اجرا می‌شود.
خبرگزاری فارس: اجرای 70 برنامه به مناسبت دهه فجر در خدابنده

 

 

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعا 70 برنامه مختلف در شهرستان خدابنده برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست بصیرتی و روشنگری، نشست پژوهشی و معرفتی و نشست هم‌اندیشی فرماندهان حوزه و پایگاه و سرگروه‌های صالحین بسیج امروز در خدابنده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به برنامه‌های دهه فجر فردا 14 بهمن ماه جاری اشاره کرد و افزود: برنامه آموزش رباتیک در واحد مقاومت خوارزمی و واحدهای مقاومت شهرستان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه فردا مراسم جشن انقلاب در همه پایگاه‌های مقاومت شهرستان برگزار می‌شود، گفت: مرحله دوم و سوم آمادگی دفاعی مدارس برگزار می‌شود.

* مجمع بزرگ بانوان خدابنده 14 بهمن برگزار می‌شود

ابراهیمی با اشاره به اینکه مجمع بزرگ بانوان شهرستان خدابنده در بقعه حضرت قیدار النبی (ع) برگزار می‌شود، بیان داشت: فردا برنامه ویزیت رایگان آحاد مردم در بهداری سپاه ناحیه خدابنده اجرا می‌شود.

وی برگزاری مسابقه تنیس روی میز را از برنامه‌های 15 بهمن ماه جاری اعلام کرد و ادامه داد: نشست شورای عالی قشر بسیج کارمندی در نمازخانه حوزه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده برگزاری محفل انس با قران را از دیگر برنامه‌های روز 15 بهمن ماه اعلام کرد و یادآور شد: همچنین دعای توسل در مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

* افتتاح پایگاه مقاومت «سجاس، زرین‌رود و گل‌تپه»

این مسئول افتتاح پایگاه صالحین و پایگاه خواهران و برادران «سجاس»، پایگاه خواهران «زرین رود»، پایگاه شهید صفوی «گل‌تپه» را از برنامه‌های روز 16 بهمن ماه جاری اعلام کرد و گفت: این پایگاه‌ها با حضور سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

ابراهیمی دیدار با خانواده شهید خسروی نژاد با حضور سردار کرمی را از دیگر برنامه‌های روز 16 بهمن اعلام کرد و متذکر شد: دیدار با امام جمعه شهر سجاس در این روز با حضور سردار کرمی برگزار می‌شود.

* برگزاری مسابقه ورزشی «کشتی و فوتسال» در خدابنده

وی با اشاره به اینکه در این روز مسابقه ورزشی کشتی و فوتسال در باشگاه 9 دی بسیج شهید فهمیده برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست بصیرتی مردمی شهرستانی و هیئت عاشقان ولایت و یادواره شهدای ورزشکار در روز 16 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده خاطرنشان کرد: مجمع عالی پیشکسوتان در این روز در حسینیه سپاه ناحیه خدابنده برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری مسابقه امیدان را از برنامه‌های روز 17 بهمن ماه جاری اعلام کرد و ابراز داشت: طرح مشکلات فرهنگیان در سالن آموزش و پرورش شهر قیدار برگزار می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ایستگاه صلواتی در این روز در سطح شهر برگزار می‌شود، افزود: غبارروبی مزار شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های روز 17 بهمن است.

وی اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان را از دیگر برنامه‌های روز 17 بهمن اعلام کرد و گفت: دعای کمیل از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این روز است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده شرکت بسیجیان و پایوران در نماز عبادی و سیاسی جمعه را از برنامه‌های روز 18 بهمن ماه اعلام کرد و ادامه داد: مسابقه کشتی روستایی محلی و دعای پرفیض ندبه نیز در این روز برگزار می‌شود.

این مسئول برگزاری نشست روشنگری و بصیرتی قشر کارگری و جشن انقلاب را از برنامه‌های روز 19 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در مسجد جامع شهر قیدار برگزار می‌شود.

ابراهیمی عنوان کرد: مراسم گرامیداشت جشن انقلاب با حضور حلقه‌های شجره طیبه صالحین در این روز برگزار می‌شود.

* برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی در واحدهای مقاومت خدابنده

وی با اشاره به اینکه مسابقه تیراندازی در روز 20 بهمن ماه جاری در باشگاه ورزشی تختی برگزار می‌شود، اضافه کرد: مسابقه وبلاگ‌نویسی در این روز در واحدهای مقاومت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اینکه نشست سبک زندگی اسلامی با موضوع عفاف و حجاب در روز 21 بهمن ماه جاری در مصلی شهر قیدار برگزار می‌شود، اذعان داشت: مسابقه فوتسال قهرمانی حوزه در طول این روز در سالن شهید فهمیده برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیجیان، آحاد مختلف مردم و گروه رزمی ذوالفقار در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه شرکت می‌کنند، گفت: در این روز سرود همگانی توسط دانش‌آموزان بسیجی «قیدار و بزینه رود» در میدان معلم شهر قیدار و مزار شهدای شهر بزینه‌رود برگزار می‌شود.

ابراهیمی در پایان متذکر شد: ایستگاه صلواتی در روز 22 بهمن در مسیر راهپیمایی توسط حوزه شهید رجایی کارمندی، خدیجه کبری (س) و اصناف برگزار می‌شود.




تاریخ : یکشنبه 92/11/13 | 10:15 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه