80 درصد توسعه از طریق حضور شرکتهای سرمایه گذاری میسر است - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
  استاندار زنجان، 80 درصد توسعه را از طریق شرکتهای بزرگ سرمایه گذاری یاد کرد و گفت: در این راستا باید به دنبال جذب اینگونه سرمایه گذاریها در شهرستان و استان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری ظهر یکشنبه در حاشیه تودیع و معارفه فرماندار خدابنده در گفتگو با خبرنگاران افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران در طول سی وپنج سال گذشته  کارهای زیادی در این مدت برای محرومیت زدایی صورت گرفته که شهرستان خدابنده نیز از این امر مستثنی نبوده است.

وی اظهار داشت: برای توسعه شهرستان خدابنده باید به دنبال جذب سرمایه گذار و شرکتهای بزرگ سرمایه گذار در این مناطق باشیم.

استاندار زنجان گفت: 15 الی 20درصد توسعه هر منطقه با منابع دولتی حاصل می شود وهمه ما در پی دسترسی به این منابع هستیم.

انصاری تاکید کرد: تفاوت جمهوری اسلامی با سایر دولت ها، استقرار عدالت و توسعه خدمات زیر ساختی در بین آحاد مردم بخصوص اقشار محروم روستایی می باشد.

وی با بیان این مطلب که شهرستان خدابنده پتانسیل های  قابل توجهی در بخش گردشگری صنعت معدن دارد گفت : محور اساسی توسعه وسرمایه گذاری این شهرستان در بخش کشاورزی متمرکز شده است که می بایست با پیگیری های صحیح و عزم و اراده جدی و کار کارشناسی در کوتاه مدت، زمینه مناسبی را جهت توسعه همه جانبه وارتقای شاخص های توسعه و جذب اعتبارغیر دولتی فراهم نمود .  

استاندار زنجان یادآورشد: تمامی دولت ها در کشورهای مختلف برنامه کاری خود را در خدمت به مردم دانسته و احداث مدارس ، خطوط ارتباطی راه و شهرسازی ، احداث زیر ساخت ها و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی را جزو وظایف ذاتی خود می دانند ولی تفاوت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این است که بهره مندی از خدمات دولتی و امکانات کشور معطوف به گروه و افراد خاصی نباشد و بین تمام آحاد جامعه بخصوص جامعه روستایی توزیع گردد.

انصاری، تصریح کرد: علت اینکه مردم ایران بعد از 35 سال ، هنوزوفادار و پایبند انقلاب و آرمانهای آن هستند اینست که به درستی رویکرد عدالت محوری و جهت گیری نظام را درک کرده اند.

وی با اشاره به این موضوع که نباید برای توسعه شهری صرفاً منتظر اعتبارات دولتی بود گفت: شهرداریها می بایست از ظرفیت های سرمایه گذاران در راستای عمران شهری به نحو مطلوب استفاده نمایند به طوریکه سرمایه گذاران نیز از ارزش افزوده اجرای پروژه ها منتفع گردند




تاریخ : سه شنبه 92/11/22 | 5:6 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه