راهپیمایی مردم زنجان با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شد - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

راهپیمایی مردم استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار شد که شاخصه‌های مشترکی با دیگر مناطق کشور داشت.

خبرگزاری فارس: راهپیمایی مردم زنجان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شدشور و شوق مثال‌زدنی مردم، آمادگی برای مقابله با همه گزینه‌های روی میز، تاکید بر وحدت و همدلی، اطاعت از فرامین ولی‌فقیه اشتراکات راهپیمایی‌های برگزار شده در استان زنجان بود.

ایمان به انقلاب و ارزش‌های منبعث از آن در راهپیمایی امروز شهر زنجان موج می‌زد که شعرخوانی‌های ولی‌الله کلامی در مورد گزینه‌های روی میز شور و حال خاصی به این راهپیمایی داده بود.

حمل پرچم ده‌ها متری پر افتخار جمهوری اسلامی توسط راهپیمایان از نکات جالب راهپیمایی مردم شهر زنجان بود.

ایجاد غرفه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی و پخش شیرینی و شکلات و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی از حواشی راهپیمایی 22 بهمن امروز بود.

در این راهپیمایی پرچم‌های اسرائیل و امریکا به آتش کشیده شد تا اوج نفرت و انزجار مردم این دشمنان نظام و انقلاب به نمایش گذشته شود.

مردم شهر ابهر و شهرهای تابعه هم به مانند دیگر نقاط ایران در راهپیمایی حضور یافتند.

این راهپیمایی که حضور نسل‌های متفاوت انقلاب را در کنار هم به همراه دارد شاهدی بر هم‌افزایی بین مردم این دیار با سایر مناطق کشور است.

مردمی که با شور و شوق با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

شور و شوق متجلی در بین مردم این دیار پاسخی به یاوه‌گویی‌های چند وقت اخیر استکبار یاغی شده بعد از مذاکرات هسته‌ای است که هر روز به بها‌نه‌ای در مورد حق و حقوق مردم ایران صحبت می‌کنند.

مردم حاضر در راهپیمایی شهر ابهر بر آمادگی خود برای مقابله با همه گزینه‌های روی میز دشمنان انقلاب و ایران تاکید مجدد کردند.

مردم شهر قیدار هم به مانند دیگر شهرها و روستاهای این کشور شرایط حساس موجود را درک کرده و با تمام وجود در صحنه حاضر شدند تا دشمنان همیشگی ولی جری شده به واسطه برخی اتفاقات چند وقت اخیر را بار دیگر توجیه کردند.

شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل بلندتر از هر سال و هر وقت دیگر در این راهپیمایی به گوش می‌رسید.

اما آنچه که راهپیمایی 22 بهمن سال‌جاری را به نظر متفاوت‌تر از سال‌های گذشته کرده، اضافه شدن آمادگی برای رویارویی با همه گزینه‌های روی میز است.

جوانی که با شور و حرارت در این راهپیمایی حاضر شده ضمن تاکید بر آمادگی برای هر گزینه‌ای تاکید می‌کرد، آزموده را آزمودن خطاست، اما اگر دشمن اصرار به امتحان مجدد آزموده‌های خود دارد این راه و جاده.

شور و شوق فرمانبری از مقام معظم رهبری در صورت هر گونه حرکت اشتباه دشمن دیگر شاخصه راهپیمایی 22 بهمن سال‌جاری به شمار می‌آمد.

دیگر صحبت رایج در بین راهپیمایان سال‌جاری لزوم عمل به توصیه الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد حفظ وحدت بود.

مردم شهرستان خرم‌دره و دیگر شهرها و روستاهای استان زنجان هم، راهپیمایی 22 بهمن سال‌جاری را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار کردند.




تاریخ : پنج شنبه 92/11/24 | 12:49 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه