ارائه خدمات ویژه به روستاهایی که زکات دادهاند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
 رییس شورای زکات شهرستان خدابنده به بحث آموزش در خصوص مسئله زکات، ارائه خدمات ویژه به روستاهایی که زکات داده‌اند، اولویت‌بندی مصرف زکات، تبلیغ بیشتر در خصوص زکات، آموزش برای کودکان، نوجوانان و جوانان در مورد فرهنگ پرداخت زکات، برگزاری مسابقات مقاله نویسی و انشاء نویسی در خصوص زکات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی طالبی ظهر شنبه در جلسه شورای زکات شهرستان خدابنده افزود: برای تبلیغ بیشتر زکات در شهرستان خدابنده باید کار گروه تشکیل شود و همه به اطلاع رسانی بیشتر در این خصوص بپردازند.

وی به استفاده از ظرفیت بسیج در تبلیغ زکات اشاره کرد و گفت: اگر پروژه های مهم از محل زکات اجرا و عملیاتی شود مردم نسبت به پرداخت آن تشویق می‌شوند.

وی به پرداخت زکات اشاره کرد و افزود: هرچقدر شاخه های درخت انگور را کوتاه کنیم محصول آن بیشتر می‌شود و پرداخت زکات هم باعث فراوانی مال و اموال و روزی می شود.
امام جمعه شهر قیدار در ادامه به تبلیغ، ترویج و جمع آوری بیشتر زکات  هزینه در عمران و آبادانی شهرها و روستاها تاکید نمود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده نیز با تبریک دهه مبارک فجر و قدردانی از تلاشهای اعضای شورای زکات گفت: در سال 92، 18 میلیارد و 800 میلیون ریال زکات پیش‌بینی شده بود که تا به امروز 18 میلیارد و 16 میلیون ریال تحقق یافته است که نسبت به سال گذشته 230 درصد رشد را نشان می‌دهد.

خلجی افزود: در مجموع 235 میلیون تومان اعتبار سیاستهای تشویقی دولت در سال 92 است که در دو مرحله می باشد که مرحله اول 360 میلیون ریال و مرحله بعدی یک میلیاردو 990 میلیون ریال است.

دبیر ستاد زکات شهرستان خدابنده افزود: از محل زکات یک باب ساختمان در روستای بلگه شیر و یک مسجد در روستای قلعه جوق احداث شده است.

خلجی از مسئولین آموزش و پرورش، روحانیون، بخشداران و شهرداران و بسیج درخواست کرد تا در تبلیغ زکات به مردم ستاد زکات را یاری نمایند.

وی گفت: به زودی سایت زکات شهرستان برای معرفی عملکرد ستاد، استفاده از ظرفیت نسل جوان در دانشگاهها راه اندازی می شود.




تاریخ : شنبه 92/11/26 | 4:36 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه