12 هزار نفر در خدابنده تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان ، با اشاره به اینکه در استان زنجان 170 هزار نفر بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: در شهرستان خدابنده 12 هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابرهیم شکیبا ظهر شنبه در جمع مدیران شهرستان خدابنده افزود: در این راستا 37 هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند.

وی با توجه به اینکه ساختمان درمانگاه سهروری  بسیار کوچک است و برای ارتقاء آن نیاز به زمین داریم تا ساختمان جدید در حد و شایستگی مردم شهرستان احداث شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان اظهار داشت: هیچ مشکلی بین واحد بیمه‌ای و درمان وجود ندارد و همه در خدمت مردم شهرستان و بیمه شدگان می باشند.

در ادامه این جلسه مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ،با بیان اینکه با عنایت خداوند سبحان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی این درمانگاه با هدف ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان خدابنده و بیمه شدگان تدمین اجتماعی راه اندازی می شود.

علی محمدی تاکید کرد: از سالها پیش پیگیر راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی در خدابنده بودیم ولی با توجه به اینکه اکثریت مردم به شغل کشاورزی مشغولند و آمار بیمه شدگان کم بود و یکی از آیتمهای احداث درمانگاه تأمین اجتماع داشتن بیمه شده تأمین اجتماعی است این برای ما ممکن نبود.

وی افزود: یه سال گذشته برای رفاه بیمه شدگان مطب معین را برای ارائه خدمات به بیمه شدگان راه‌اندازی شد و دو سال قبل با پیگیری آقای موسوی نماینده محترم مردم خدابنده در مجلس مجوز ایجاد درمانگاه اخذ شد و ما سریعاً اقدام به مراحل راه اندازی و تجهیز آن کردیم.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: خدمات قابل ارائه به مردم در درمانگاه سهروردی را خدمات پزشکی از قبیل پزشکی عمومی، دندانپزشکی، خدمات مامایی و خدمات پیرا پزشکی را آزمایشگاه، داروخانه، نوار قلب، تزریقات و پانسمان عنوان کرده و گفت: کلیه خدمات برای بیمه شدگان اجباری سازمان کاملاً رایگان است.

محمدی گفت: در این مرکز در اجرای مقررات طرح تکریم سالمندان افراد بالای 65 سال بدون نوبت ویزیت و تحت معالجه قرار می گیرند.

وی، با اشاره به افزایش آمار بیمه شدگان تأمین اجتماعی در شهرستان خدابنده گفت: این درمانگاه در 2 الی 3 سال آینده پاسخگویی نیازهای بیمه شدگان نخواهد بود که به همین خاطر ما پی گیر ارتقاء و احداث ساختمان هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: بخش درمان تأمین اجتماعی عهده دار خدمات رسانی به بیمه شدگان اجتماعی است و با تمام ظرفیت به خدمات می پردازد.

محمدی، با اشاره به اینکه بیمه شدگان تأمین اجتماعی را خانه خودشان می دانند گفت: در ارائه خدمات به بیمه شدگان کوتاهی نکنید تا آنها از نظام و انقلاب راضی باشند.

وی، ارائه 50 میلیون ویزیت پزشکان، 815 هزرا بستری با 172 میلیارد تومان هزینه را از خدمات درمان مستقیم تأمین اجتماعی عنوان کرد




تاریخ : شنبه 92/11/26 | 4:38 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه