جمعآوری 6،5 میلیارد ریال زکات در شهرستان طارم - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
       
مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد
جمع‌آوری 6،5 میلیارد ریال زکات در شهرستان طارم

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از جمع‌آوری 6 میلیارد و 500 میلیون ریال زکات در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: جمع‌آوری 6،5 میلیارد ریال زکات در شهرستان طارم

 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عمران صفری ظهر امروز در کار گروه زکات شهرستان طارم اظهار کرد: پرداخت زکات یکی از موضوعات مورد تاکید در دین اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: جمع‌آوری زکات در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های محروم و کمتر برخوردار صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با بیان اینکه کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه سالانه برنامه‌های متنوعی را اجرایی می‌کند، افزود: برگزاری جلسات چهره به چهره با کشاورزان عمده‌کار، ارسال پیامک‌های تبلیغی به کشاورزان، نصب بنرهای تبلیغاتی در مزارع کشاورزی، اعزام مبلغان به مناطق محروم شهرستان و برگزاری جلسات مستمر ستاد احیای زکات از جمله اقداماتی است که توسط دبیرخانه شورای زکات در شهرستان طارم انجام  می‌شود.

این مسئول  همچنین به برگزاری جلسات شورای زکات با حضور امام جمعه این شهرستان اشاره داشت و گفت: این جلسات به منظور هماهنگی بیشتر در زمینه راهکارهای ترویج فرهنگ پرداخت زکات و با حضور اعضای ستاد شورای زکات شهرستان برگزار شده است.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه با اقدامات اعلام شده سال گذشته 6 میلیارد و 330 میلیون ریال زکات در شهرستان طارم جمع‌آوری شده است، بیان کرد: این مبلغ با توجه به سرفصل‌های تعیین شده در بحث هزینه‌کرد، زکات در راستای هزینه می‌شود.

وی همچنین به احداث پروژه‌های عام‌المنفعه از محل زکات جمع‌آوری شده اشاره و عنوان کرد: احداث و تعمیر و بازسازی مساجد و همچنین احداث پروژه‌های عام‌المنفعه در مناطق محروم از محل‌های هزینه‌ کرد زکات است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مرتبط با امر زکات در شهرستان طارم بیان کرد: یکی از مهم‌ترین عللی که موجب افزایش زکات پرداختی از سوی مردم می‌شود، همکاری روحانیون است.

این مسئول خاطر نشان کرد: حضور روحانیون در مناطق مختلف و تبیین امر زکات تاثیر بسزایی در همکاری بیشتر مردم با کمیته امداد در امر جمع‌آوری زکات دارد.

 




تاریخ : شنبه 93/1/30 | 10:0 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه