ارتباط دانشگاه و صنعت از نیازهای حوزه اقتصاد است - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
       
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:
ارتباط دانشگاه و صنعت از نیازهای حوزه اقتصاد است

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه از مهم‌ترین نیازهای حوزه اقتصاد به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس: ارتباط دانشگاه و صنعت از نیازهای حوزه اقتصاد است

 

نیما ظهیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی استان زنجان نیاز به سرمایه در گردش دارند.

وی تصریح کرد: تمرکز بر روی تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش با کمترین بوروکراسی اداری برای واحدهای مختلف که امروز به شدت نیازمند این سرمایه در گردش هستند علاوه‌بر تامین سرمایه اشتغال ایجاد شده در این واحدها نیز حفظ می‌شود.

دبیرخانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه حرکت و داشتن عزم ارتقا از موثرترین برنامه‌ها در راستای توسعه است، اضافه کرد: این امر سبب شکوفایی اقتصادی استان زنجان می‌شود.

ظهیریان با اشاره به اینکه مصرف کالاهای داخلی و تولید خود کشور از نیازهای بزرگ حوزه اقتصاد است، بیان داشت: این موضوع باید از طریق رسانه‌ها نیز فرهنگ‌سازی شود.

این مسئول با بیان اینکه ارتقاء بهره‌وری و ارتباط دانشگاه و صنعت از مهم‌ترین نیازهای حوزه اقتصاد استان زنجان است، ادامه داد: این امور مولفه‌های عزم ملی و مدیریت جهادی هستند و این عزم باید در همه ایجاد شود تا در زمینه اقتصاد دانش بنیان نیز گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان با وجود دانشگاه‌های بزرگ ظرفیت خوبی برای اقدام در زمینه اقتصاد دانش بنیان دارد، افزود: رسالت یک نهاد یا بخش خصوصی در زمینه اقتصاد باید فرهنگ‌سازی باشد تا به اهداف مورد نظر بتوان دست یافت.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه این خانه به عنوان یک تشکل مردم نهاد در حوزه تولید و تجارت رسالتی را در سال جاری برای خود تعریف کرده که آن را سرلوحه اقدامات خود قرار می‌دهد، یادآور شد: این رسالت حرکت در راستای مدیریت جهادی در حوزه فرهنگ با کار بر روی توسعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی و توانمندسازی بنگاه‌های اقتصادی موجود در استان زنجان است.

ظهیریان افزود: این رسالت در رسیدن به ظرفیت‌های واقعی تولید واحدهای اقتصادی و حفظ اشتغال موجود موثر است.

این مسئول با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف تولید داخلی با همکاری واحدها و مردم محقق می‌شود، ابراز داشت: این امر خود سبب اعتلای اقتصادی استان زنجان می‌شود که به معنی اقتصاد مقاومتی است.

 




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 2:33 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه