حضرت زهرا(س) مدیریت اجتماعی و سیاسی داشتند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
 
حجت الاسلام خدایی:
حضرت زهرا(س) مدیریت اجتماعی و سیاسی داشتند
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مدیریت اجتماعی و سیاسی داشتند گفت: زنان امروز هم باید همچون این بانوی بزگوار مردان را برای حضور در کارهای سیاسی تشویق کنند.

حجت الاسلام اذن الله خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر، حضرت زهرا(س) را نمونه بارز زن کامل در جهان تشیع یاد کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی زنان جهان است بنابراین باید تمام صفات یک زن کامل و مسلمان را از ایشان آموخت.

وی به شخصیت بزرگوار حضرت زهرا اشاره کرد و اظهار داشت: در اخلاق و رفتار جزو بزرگان اسلام بودند و احترام ویژه ای برای پدر بزرگوارشان پیامبر اکرم (ص) قائل بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، به همسرداری حضرت فاطمه (س) اشاره  کرد و گفت: حضرت فاطمه جدا از اخلاق نیکو با حضرت پیامبر اکرم (ص)،  در بحث همسرداری و زندگی مشترک با حضرت علی(ع) نیز الگویی برای تمام زنان جهان است.

حجت الاسلام خدایی گفت: حضرت فاطمه جایگاه بسیار رفیعی در بین امت اسلام داشت ولی این جایگاه و منزلت هرگز باعث نشد ایشان از همسرداری و اطاعت امیر المومنین غافل شوند.

وی با اشاره به ابعاد مختلف وجودی حضرت زهرا (س) و الگو بودن این شخصیت در ابعاد مختلف برای زنان امروز جامعه اسلامی گفت: حضرت زهرا با شخصیت بزرگواری که داشتند در تمام ابعاد زندگی برتر بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: حضرت زهرا در مسائل عبادی و کسب فضایل روحی برای تمام زنان جامعه  الگو است چرا که ارتباط بسیار معنوی با خداوند داشتند.

حجت الاسلام خدایی گفت: این بانوی بزگوار از نظر فضایل روحی و اخلاقی در بالاترین درجه قرار داشت و زنان جامعه ما می‌توانند در کسب فضایل روحی و خصلت‌های اخلاقی ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) خط مشی سیاسی مردان را تعیین می کردند  تصریح کرد: این بانوی بزرگوار مدیریت اجتماعی و سیاسی داشتند چرا که در صحنه سیاسی حضور بسیار پرنگی داشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بانوان امروزی باید فعالیتهای سیاسی مردان را نظارت و آنان را راهنمایی کنند.




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 2:44 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه