بانوان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی نقش سازنده دارند - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
 
فتحی:
بانوان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی نقش سازنده دارند
فرماندار خدابنده با بیان اینکه بانوان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی نقش سازنده دارند، گفت: موفقیت هایی که در طول تاریخ نصیب مردان بزرگ شده است از حمایت های بانوانی نشأت می گیرد که دوشادوش مردان پا به عرصه گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر،  باب الله فتحی ظهر یکشنبه اولین جلسه کارگروه بانوان شهرستان خدابنده  از نقش سازنده بانوان در عرصه های فرهنگی و اقتصادی سخن گفت و افزود: درسال جدید دولت بر سه هدف متمرکز شده و هر سه هدف به رویکرد دستوراتی که مقام معظم رهبری تأکید دارند که می توان در آن از نقش فرهنگی و اقتصادی بانوان به نیکی یاد کرد.

کبری محمدی مسئول امور بانوان فرمانداری، از تشکیل کمیته های اجرای برنامه های هفته زن گفت و افزود: کمیته هایی متشکل از 7یا8 کمیته از جمله کمیته بهداشت وکمیته حجاب وعفاف و... به مناسبت هفته زن تشکیل می شود.

همچنین رئیس تبلیغات اسلامی خدابنده در این نشست از پر رنگ بودن نقش مادران در خانواده وتربیت فرزندان سخن گفت و افزود: باید از حضرت فاطمه زهرا (س) در زندگی شخصی خود الگوبرداری کنیم.

حجت الاسلام بیگدلو  تأکید فراوانی به برگزاری ازدواج آسان کرد و گفت: باید تمام موانع بر سر راه جوانان برداشته شود و بسیاری از رسوم غلط جا افتاده درجامعه از فرهنگ مردمان شهرستان برداشته شود تا بتوانیم از زندگانی ساده وبی آلایش امیرالمومنین (ع) و همسر گرانقدر ایشان حضرت فاطمه زهرا (س) الگوبرداری کنیم.

 مدیر عامل کانون بانوان کوثر خدابنده از حمایت های اساتید مجرب شهرستان خدابنده تقدیر  کرد و گزارشی از طرح های سبک زندگی اسلامی ارائه داد و از مشارکت بانوان آموزش وپرورش در اجرای این طرح سخن گفت.

مریم محمدی  از برگزاری طرح پرسش و پاسخ مدرسین در حد توان علمی وهمچنین طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس صحبت کرد و از اجرای برنامه هایی در مراکز مذهبی و آموزشی شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده پرده برداشت.

 محمدی از نقش خانواده ها و مذهب به عنوان مهمترین نهاد حمایتی در زمینه افزایش مهارت های زندگی یاد کرد و از برگزاری کانون های آموزشی در زمینه طرح آئین جوانمردی، طرح تغدیه سالم برای مادران و دختران و همچنین از مشاوره های گروهی در محل خود کانون به صورت هفتگی خبر داد.




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 9:14 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه