تولید 64 میلیون مترمکعب آب شرب در آبفای استان زنجان - قیدار شهر جد پیامبراسلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب

لینک دوستان
جستجوی وب
برچسب‌ها وب
پور نصرت:
تولید 64 میلیون مترمکعب آب شرب در آبفای استان زنجان
 مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان، از تولید 64 میلیون متر مکعب آب شرب در آبفای استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم پورنصرت ، افزود:  با توجه به میزان تولید آب شرب در سال گذشته ، مصرف آب استان زنجان  50 میلیون مترمعکب بوده است که متأسفانه در حدود 24 درصد از این میزان، به دلیل فرسودگی کنتورهای آب مشترکین، عمر بالای کنتورها و فرسودگی شبکه توزیع و انشعابات غیرمجاز به هدر می رود ، این در حالی است که در چند سال اخیر توجه ویژه‌ای به بحث ترمیم شبکه انتقال آب استان صورت گرفته است.

وی با یادآوری اینکه باید راهکارهای قانونی برای مقابله با انشعابات غیرمجاز اتخاذ شود، افزود : اگر بخواهیم تا حدود زیادی از هدررفت آب مصرفی استان که امروز به یک دغدغه جدی تبدیل شده است، جلوگیری کنیم، باید اهتمام ویژه‌ای در راستای تخصیص اعتبار برای اصلاح شبکه توزیع و کنتورهای خراب داشته باشیم، چرا که رفع این موارد می‌تواند تا حدود زیادی این دغدغه‌ها را در حوزه آب مصرفی مرتفع کند.

مدیر عامل آبفای زنجان با یادآوری اینکه برای رفع مشکل آب شرب زنجان باید اقدام به حفر چاه کرد،گفت: برای تامین آب شرب سالم برای شهروندان زنجانی، حفر 10 حلقه چاه در شرق زنجان و پنج حلقه چاه نیز در غرب زنجان نیاز است که در مجموع برای حفر این چاه‌ها 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار لازم است. این در حالی است که با اجرایی شدن حفر چاه‌ها 100 درصد مردم استان از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

پور نصرت همچنین به مشکل مالی این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته برای اجرای پروژه‌ها وضعیت مطلوبی نداشتیم و فقط پروژه‌هایی را که پیشرفت فیزیکی بالایی داشتند را در اولویت کار قرار دادیم، این در حالی است که با اتخاذ تدابیر لازم برای رفع این مشکلات و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و نیز استفاده از تجارب سایر شرکت‌ها، می‌توان تا حدود زیادی بر این مشکلات فایق آمد.

کشف تعداد 18 عدد کارت سوخت از جایگاه عرضه مواد سوختی در ابهر

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تعداد 18 کارت سوخت از جایگاه عرضه مواد سوختی در ابهر کشف شد.

حمید رضا عزیزپور تاکید کرد: از جایگاه های عرضه تعداد 18 عدد کارت سوخت شخصی از یکی از این جایگا ها کشف و برای صاحبان این کارت ها پرونده تعزیراتی به اتهام عرضه خارج از شبکه سوخت تشکیل و مطرح رسیدگی قرار گرفت.

 




تاریخ : یکشنبه 93/1/31 | 9:19 عصر | نویسنده : یدالله نجفی | نظر


  • paper | قالب وبلاگ | فال حافظ
  • خرید لینک دائمی | ایران موزه